Kaufland spustil kampaň Robin Food – Král košíků a jako první obchodní řetězec v ČR zamířil na sociální síť TikTok

/Praha, 19. května 2021/ Kaufland spustil nový komunikační kanál. Jako první obchodní řetězec v České republice má profil na sociální síti TikTok. Současně s tím odstartoval cenovou kampaň Robin Food – Král košíků. „Zábavnými prvky a motivy kampaně Robin Food chceme zvýšit aktivitu na našich sociálních sítích. Zatím se jedná o pilotní projekt pro následující tři týdny, následně TikTok síť v našich kampaních plánujeme využívat pravidelně,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

Kampaň Robin Food – Král košíků je inspirována motivy světoznámé postavy zbojníka Robina Hooda, který bohatým bral a chudým dával, což prakticky platí i v tomto případě. Jako hrdina nové cenové akce přichází v zábavných spotech, aby zákazníky zachránil před předraženými produkty – a tím učinil svět trochu spravedlivější a levnější. „Právě s obsahem kampaně jako je Robin Food jsme se mohli vydat na další sociální síť TikTok. Primární část komunikace poběží skrze dvě videa, krátké příběhy Robina Fooda a jeho družiny. Věříme, že i takto zábavná kampaň může být propojena s našimi produkty,“ prohlásila Renata Maierl.

Hlavními postavami kampaně jsou Sir Robin Food, ochránce zákazníků a mstitel ošizených snažící se všem zajistit levný a spravedlivý nákup. V jeho družině operují také pán cen Ivan Šetrný a Jeník Ceník, který nechybí na žádných cenových dobrodružstvích a jeho oblíbené recepty jsou vždy trefou do černého. Tahle povedená parta s velkou dávkou humoru dokazuje, že i za pár zlatých může zákazník získat tu nejlepší kvalitu.

TikTok v Česku alespoň jednou měsíčně navštíví 1,3 milionu uživatelů. Kaufland chce kampaní Robin Food oslovit hlavně mladší cílovou skupinu konzumující především zábavná videa či hudební a taneční výzvy na sociálních sítích.

O společnosti Kaufland:

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 135 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.