makro ČR slaví první globální #METROHeroesDay, chce tak poděkovat svým zaměstnancům a pomoct znovuotevřeným restauracím

Síť velkoobchodů makro Cash & Carry ČR se připojuje ke globálním oslavám #METROHeroesDay, které se konají v pátek 21. května 2021. Tato speciální akce vznikla letos poprvé a jejím cílem je poděkovat zaměstnancům společnosti za jejich odhodlání a pracovitost zejména v náročném období pandemie koronaviru. METRO Heroes Day má také upozornit na důležitost hlavních principů a hodnot společnosti a posílit jejího globálního ducha.

Společnost makro ČR u příležitosti oslav prvního globálního dne #METROHeroesDay připravila všem svým zaměstnancům speciální program, který slouží jako poděkování za jejich obětavou práci v tomto složitém období. Každý zaměstnanec obdrží tzv. Štědrý kupon – poukaz v hodnotě 500 Kč na útratu na útratu v restauracích, které se účastní programu Štědrý kupon. Využít je budou moci do konce srpna. Cílem akce #METROHeroes je nejen ocenit úsilí, které naši zaměstnanci vkládají do své práce, ale zároveň podpořit makro zákazníky v HoReCa segmentu a pomoct jim znovu nastartovat českou gastronomii. Uplatněním kuponu získají podporu při rozjezdu nové sezóny. Kupon uplatněný v restauraci mohou jejich majitelé či provozovatelé využít na nákup ve všech 13 prodejnách makro v ČR. makro jim navíc přidá 10 % z hodnoty kuponu navíc. 

Uvědomujeme si, že práce v období pandemie Covid-19 je náročná, a proto bychom chtěli využít globální akce #METROHeroesDay a našim zaměstnancům touto formou symbolicky poděkovat za to, že vše zvládají s obrovským nasazením. Tato akce je zároveň příležitostí, jak alespoň trochu podpořit naše zákazníky, a ukázat, že nastal čas vyrazit zpátky do restaurací. Proto jsme jako formu odměny zvolili právě poukazy do vybraných restaurací,“ uvádí Romana Nýdrle, manažerka komunikace makro ČR.

Společnost makro ČR se také zapojila do společné iniciativy Bezpečná restaurace, jejíž cílem je udržet restaurace a hospody otevřené, ale bezpečné. Jedná se o společný závazek hospodských, personálu a partnerů dodržovat jednoduchá pravidla tak, abychom si mohli opět užívat společné chvíle strávené s přáteli či rodinou v oblíbených podnicích bez obav o naše zdraví. Cílem je sjednotit pravidla a gastronomickým provozům pomoci v jejich dodržování prostřednictvím marketingové kampaně. 

Na globální úrovni oslav #METROHeroesDay budou pro zaměstnance připraveny rozhovory se zástupci společnosti z různých zemí či digitální workshopy věnující se především hlavním zásadám skupiny METRO. Zaměří se proto na témata, jako je udržitelné podnikání či budování vztahů se zákazníky.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.  

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.