BILLA Bonus Club překonává milník 2 650 000 členů a úsporu díky „zeleným cenám“ ve výši 430 000 000 korun

  • Věrnostní program společnosti BILLA zaznamenal po restartu v loňském roce významný nárůst v počtu členů
  • Díky „zeleným cenám“ členové BILLA Bonus Clubu ušetřili od července 2020 430 000 000 Kč, měsíční úspora pak činí více než 40 000 000 Kč
  • Noví členové BILLA Bonus Clubu mohou nyní soutěžit o 30 zahradních grilů značky Weber

BILLA Bonus Club je v České republice jedním z nejstarších věrnostních klubů. Výhody členství v současné době čerpá více než 2 650 000 členů, kteří jen za uplynulých 10 měsíců ušetřili díky klubové kartě na svých nákupech 430 000 000 korun.  

BILLA Bonus Club prošel v loňském roce transformací, která se promítla zejména do zjednodušení procesu registrace. Zatraktivnila se také nabídka produktů pro členy klubu označená speciálním stoperem „Klubová cena“, která trvale zlevňuje na 700 vybraných produktů. 

Zákazníci díky klubovým cenám ušetřili od července 2020 260 000 000 Kč. Od začátku roku 2021 činí úspora členů BBC díky „Klubové ceně“ 170 000 000 Kč, v průměru pak přes 40 000 000 Kč měsíčně.

BILLA Bonus Club nyní startuje další část akviziční kampaně, kterou propojuje se soutěží o 30 zahradních grilů na dřevěné uhlí značky Weber. Navazuje tak na úspěšnou kampaň v loňském roce, kdy členové klubu mohli soutěžit o 30 elektrokol Crusis a 1 000 dárkových poukázek v celkové hodnotě 500 000 Kč. 

Soutěž o zahradní grily Weber proběhne ve 2 kolech a to od 17. května do 17. června a následně od 18. června do 17. července 2021 a mohou se do ní zapojit všichni noví členové, kteří se v tomto období do klubu zaregistrují anebo stávající členové, kteří provedou aktualizaci svých údajů. Veškeré informace o členství a soutěži naleznou zákazníci na www.billa.cz/soutez

Výhody členství BILLA Bonus Clubu

  • 700 trvale zlevněných produktů označených zelenou cenovkou s logem BBC a speciálním stopperem „Klubová cena“
  • Narozeninová sleva ve výši 10 % na celý nákup
  • Slevy na zboží z  kampaní společnosti BILLA nebo na sortiment od partnerů
  • Výhodnější nabídka zájezdů z nabídky BILLA Travel
  • Zdarma zákaznický časopis Gusto 4x ročně

Sběr bodů

Sběr bodů bude probíhá klasicky po předložení karty nebo naskenováním karty v telefonu při placení. Při každém nákupu od 50 Kč zákazník získává 1 BILLA bod. Další body jsou automaticky přičítány za každých dosažených 50 Kč. Stav bodů na kontě nebo informace o slevách či novinkách je možné sledovat přímo ve stažené mobilní aplikaci nebo na webových stránkách www.billa.cz. 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 240 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. 

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2020, ve které se na 1. místě umístilo hned 12 produktů z 5 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 


Více informací na: http://www.billa.cz