Startuje iDNES Premium Sport s mimořádnou nabídkou O2 TV Sport Pack: více sportu i exkluzivní zábavy (nejen) pro sportovní fanoušky

iDNES Premium, projekt mediální skupiny MAFRA, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, se od 10. června rozrůstá o zbrusu novou sekci pro všechny příznivce sportu. Speciál iDNES Premium Sport přináší unikátní spojení sportovního obsahu a lifestylu. Prémiové sportovní léto přinese originální zpravodajství například z právě začínajícího fotbalového Eura, tenisového Wimbledonu, letních olympijských her, či z cyklistické Tour de France, kterou doprovodí soutěž o poukaz na atraktivní zájezd přímo do míst závodu se společností Škoda Auto. Čtenáři s nově zakoupeným ročním členstvím v iDNES Premium mohou navíc využít mimořádné nabídky ve spolupráci s O2 TV v podobě sportovního balíčku O2 TV Sport Pack na 12 měsíců za jedinečnou cenu 390 Kč a získat tak dvě skvělé služby v přepočtu za 65 Kč měsíčně.

Díky iDNES Premium tak mohou pohodlně a za bezkonkurenční cenu sledovat na 5 HD kanálech to nejlepší ze sportu – například 1. českou fotbalovou ligu, anglickou Premier League či extraligu ledního hokeje a další prestižní sportovní události.

„Sport je od začátku významnou součástí projektu iDNES Premium. Se zlatým logem už vyšlo přes tisíc článků, které zpravidla patřily k těm nejčtenějším. V roce mimořádných sportovních událostí jsme se rozhodli prémiový obsah ještě dál rozšířit, a proto zakládáme speciál iDNES Premium Sport,“ říká zástupce šéfredaktorky iDNES.cz Jaroslav Beránek.

Sportovní rubrika má na iDNES.cz dlouhou tradici. Vznikla jako jedna z prvních na českém internetu už v září 1999 a vyprofilovala se jako komplexní web zaměřený na široké spektrum sportů, který stojí na respektovaných novinářích. Čtenáři jsou zvyklí na autorský styl například Karla Knapa, Jana Paličky či Tomáše Macka, který minulý týden převzal prestižní Cenu Oty Pavla.

iDNES Premium Sport nabídne nové formáty a videopořady se sportovní tématikou, zajímavé rozhovory, fundované analýzy i komentáře a především exkluzivní reportáže z místa dění významných sportovních událostí letošního roku. 

„Původní obsah z místa je pro nás klíčový. Právě pohled do zákulisí velkých akcí, autentické dojmy z atmosféry, bezprostřední reakce českých i zahraničních sportovců nebo rozhovory s osobnostmi patří do konceptu obsahu, který chceme v iDNES Premium Sport nabízet,“ dodává vedoucí sportovní redakce Ondřej Trunečka.

Vedle pohledu zkušených novinářů najdou předplatitelé iDNES Premium Sport také názory sportovců. Dění na hokejovém mistrovství světa pro iDNES Premium komentoval olympijský vítěz z Nagana a trojnásobný světový šampion Robert Reichel. K němu se při Euru, Wimbledonu či Tour de France připojí další sportovní legendy.

Podívat se mezi účastníky Tour de France mohou i předplatitelé iDNES Premium. Soutěž o VIP zájezd bude probíhat od 10.6. do 28.6.2021 a na výherce čeká například let vrtulníkem nad dějištěm závodu, sledování etapy z doprovodného vozu a mnoho dalších zážitků.

iDNES Premium Sport je k dispozici všem předplatitelům iDNES Premium. Cena ročního členství iDNES Premium je 390 Kč, uživatelé tedy za členství na období dvanácti měsíců zaplatí jen hodnotu deseti měsíčních plateb. Stávající členové iDNES Premium si roční členství mohou přikoupit a bude jim o již zaplacenou dobu prodlouženo.

Více informací o výhodách iDNES Premium a novou sekci iDNES Premium Sport naleznete na www.idnes.cz/premium 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.