Safetica se připravuje k expanzi, představila manažera product marketingu a manažerku HR

15. června 2021 – Brněnská technologická firma Safetica oznámila nové posily svého týmu před spuštěním nové verze svého firemního bezpečnostního softwaru. Ten funguje nově i v cloudu, čímž se zjednodušila jeho implementace. Díky fungování na modelu SaaS se zvýšila i jeho dostupnost odstraněním vysokých počátečních investic. V očekávání následné rychlé expanze tak společnost posiluje svůj tým. Na novou pozici product marketing managera přichází Jan Mazal se zkušenostmi s B2B marketingem a novinařinou, novou HR manažerkou se stává Anna Rejdová. Safetica představí další produktové novinky v září. 

Pro společnost Safetica byl loňský rok extrémně úspěšný. Vyrostla o 56 % a celkový objem prodaných licencí k jejímu softwaru se vyšplhal na rekordních 163 milionů korun. Zatímco jiné společnosti šetřily a rušily projekty kvůli pandemii, brněnský vývojář zahájil interní revoluci. V roce 2020 do společnosti přišel nový CEO Richard Brulík a také nový marketingový ředitel Pavel Šarbort. Společně začali modernizovat společnost, která dodává svůj firemní bezpečnostní software chránící klienty proti únikům a zneužitím dat do více než 120 zemí. V letošním roce Safetica chystá rebranding včetně nového webu, spuštění nové verze svého enterprise bezpečnostního softwaru a zároveň ostrého startu úplně nové SaaS verze, která cílí na malé a střední firmy.

„Kvalitní ochrana dat byla dosud výsadou pouze těch největších firem. My nyní chceme jít naproti i středním a malým podnikům, které si takto vysoké investice jednoduše nemohly dovolit. Právě pro ně jsme poslední rok pracovali na novém SaaS modelu našeho bezpečnostního softwaru, který funguje na bázi pravidelného předplatného, které neohrozí firemní cashflow,“ vysvětluje CEO společnosti Richard Brulík. „Víme, že po ochraně dat je mezi malými a středními firmami obrovská poptávka. Zvláště po zkušenostech z posledního pandemického roku, kdy mnoho firem poprvé čelilo problémům se zabezpečením kvůli home office. Proto očekáváme vysoký zájem a rozšiřujeme náš tým, abychom podpořili úspěšný začátek naší cloudové éry,“ dodává Brulík.

Jan Mazal posílí product marketing 

Produktové portfolio Safetica čeká velká proměna, a proto tým posílil nový product marketing manager Jan Mazal, který má zkušenosti s řízením B2B marketingových kampaní, produktovým marketingem a brandingem ze společností Sense4code, VPGC či Nielsen Admosphere. Téměř osm let byl také šéfredaktorem byznysového portálu a magazínu ChannelWorld společnosti IDG Czech Republic. Na volné noze se pak věnuje moderování technologických konferencí.

„Safetica prochází skvělou fází svého vývoje – je to zaběhnutá firma s vysokou reputací, oceňovaným produktem a fungujícími distribučními kanály po celém světě. Nyní roste, nastavuje nový positioning a rebranduje se, aby svůj produkt dostala k novým zákazníkům, s čímž chci pomoct,“ říká o své nové pozici Jan Mazal. „Mým úkolem letos budou marketingové iniciativy, kterými chceme rozšířit náš software k dalším zákaznickým segmentům. Na ty menší se totiž dosud při navrhování produktů pro zabezpečení dat trochu zapomínalo. Bude to nová výzva, na kterou se opravdu těším,“ doplňuje Mazal.

Tým na expanzi bude připravovat nová HR manažerka Anna Rejdová

Na pozici HR manažerky nastupuje Anna Rejdová, která byla dříve zodpovědná za nábor pro společnost RWS Group. Ta pro klienty zajišťuje lokalizaci a překlady jejich produktů. Zde se soustředila zejména na nábor lokalizačních pracovníků a IT pracovníků, a to pro brněnskou pobočku i další evropské země. Zároveň se však podílela na tvorbě employer brandingu od vytváření obsahu až po spolupráce s univerzitami, agenturami nebo neziskovkami, jako je česká organizace Czechitas, která razí cestu ženám v IT a technologiích.

„Safetica je společnost, která v poslední době rychle roste a aktuálně v ní pracuje přes osmdesát lidí. Přesto je tu stále cítit velice přátelská a otevřená atmosféra, jako kdyby to byla parta kamarádů, která spolu náhodou vyvíjí špičkový bezpečnostní software. Myslím, že si toho všímají i lidé vně Safeticy a byla to jedna z hlavních věcí, která mě sem nalákala,“ komentuje své nové působení Anna Rejdová. „Hlavním cílem pro tento rok je postavit robustní tým, jenž zvládne expanzi, kterou s novými produkty chystáme. Už během pandemie Safetica neustále nabírala nové lidi a budeme v tom pokračovat i v následujících měsících, a to hlavně na seniorní pozice,“ říká Rejdová.

Více o společnosti Safetica

Safetica je mladá technologická společnost z Brna, která poskytuje komplexní ochranu před ztrátou či zneužitím dat klientům ve více než 120 zemích světa. Její platforma zajišťuje důkladnou ochranu dat i v době nutného vzdáleného přístupu včetně soukromých zařízení. Safetica chrání cenná data před chybami i zlým úmyslem, odhaluje potenciální rizika a aktivně předchází únikům. Zároveň se jedná o řešení s jednoduchou implementací do stávajících bezpečnostních systémů a bez zbytečné zátěže pro zaměstnance.