Viceprezidentkou pro firemní zákazníky Vodafonu se stává Veronika Brázdilová. Péči a prodej po ročním sabatiklu vede opět Anna Hoerová

15. června 2021 – Role žen ve vedení společnosti Vodafone v Česku posiluje. Po třech letech odchází z pozice viceprezidenta pro firemní zákazníky Jonathan Rutherford a na jeho místo přechází Veronika Brázdilová, která měla od září 2020 na starosti péči a prodej. Řízení tohoto oddělení si po pracovní pauze, téměř ročním sabatiklu, zpět přebírá Anna Hoerová. 

Jonathan Rutherford přišel do českého Vodafonu z pozice ředitele pro firemní zákazníky ve Vodafonu Irsko. V Česku strávil tři roky, v roce 2019 stál u zrodu nové mezinárodní značky Vodafone Business a podílel se na zásadním růstu tržního podílu tohoto segmentu. Byl u toho, když Vodafone uvedl na trh službu SD-WAN, díky které se mohou zákazníci lépe vyrovnat s následky pandemie. Tato softwarově definovaná síť je ideálním řešením pro firmy, které se například potřebují mnohem více zaměřit na práci z domova nebo digitalizují své postupy. Stál za rozšířením portfolia služeb v oblasti internetu věcí. Byl opakovaně v porotě několika startupových soutěží, také ambasadorem firemního projektu Women in business. Vždy chtěl, aby značka Vodafone Business pomáhala firmám v digitálním světě lépe a efektivněji podnikat.

Viceprezidentka pro firemní zákazníky

Na pozici Jonathana se od června 2021 přesouvá Veronika Brázdilová, která od září 2020 působila v roli viceprezidentky pro péči a prodej. Vedla tým téměř 1000 lidí, kteří se starají o zákazníky v prodejnách, v zákaznických centrech a v oddělení podpory prodeje a péče. Na starosti měla i nepřímé prodejní kanály a partnerské sítě.  Nyní přebírá celou divizi Vodafone Business a využije tak své předchozí zkušenosti z obchodu a marketingu. 

„Přebírat roli po Jonathanovi je pro mě osobně velký závazek. Vážím si jeho práce a obdivuji, jakého úspěchu se mu s oddělením pro firemní zákazníky podařilo za pouhé tři roky dosáhnout. Je pro mě velkou ctí postavit se do čela Vodafone Business a pokračovat tak v rozvoji a růstu tohoto segmentu,“ říká Veronika. A dodává: „Chceme poskytnout zákazníkům, od malých firem až po nadnárodní korporace či státní instituce, férové podmínky, špičkovou péči a inovativní služby, které jim pomohou optimalizovat náklady a rozvíjet či transformovat vlastní business.“

Před nástupem do Vodafonu působila Veronika na pozici generální ředitelky Xeroxu. Tam měla v letech 2014 až 2020 na starosti tři trhy: Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Viceprezidentka pro péči a prodej

Po téměř ročním sabatiklu si roli viceprezidentky pro péči a prodej přebírá zpět od Veroniky Brázdilové Anna Hoerová, která ve Vodafonu pracuje už 20 let. Anna za tu dobu prošla řadou pozic napříč celou firmou. V pozici viceprezidentky pro péči a prodej byla od listopadu 2018, starala se o síť našich obchodů, call centra a zastřešovala veškerou péči o zákazníky včetně prodeje po telefonu. 

Téměř roční pauza mi umožnila zastavit se, projít osobním mentálním detoxem a také mi splnila část mých cestovatelských snů. Lezla jsem po horách, cestovala na motorce, volno mi dalo jinou perspektivu, nové nápady, více pokory, respektu i odvahy. Těším se na to, až se svým týmem posuneme zase péči o zákazníky na další úroveň. Chceme, aby dostávali spolehlivou podporu a mohli si tak užívat naše služby bez starostí,“ říká Anna Hoerová a doplňuje: „Jsem ve Vodafonu už 20 let a tahle práce mi stále dává smysl, protože i když dosahujete dobrých výsledků, pořád je co zlepšovat.“

Veronika, která řídila péči a prodej po dobu nepřítomnosti Anny Hoerové, stála u transformace prodejní sítě Vodafonu. Narůstající digitalizace české společnosti se výrazně projevila i na chování zákazníků, kteří i díky pandemii stále častěji volí digitální cestu, což se projevilo na online samoobsluze Vodafonu i nižší návštěvnosti prodejen. 

„Řízení péče a prodeje pro nefiremní zákazníky bylo pro mě krásnou zkušeností. Rozjeli jsme transformaci retailové sítě. I v našem oboru je vidět silný trend on-line nakupování, který ve svém důsledku postupně mění roli poboček. Z nich se stávají zážitková centra a to je cesta, kterou chce jít v následujících letech také Vodafone. Zároveň jsme spustili několik projektů na zjednodušení a digitalizaci interních procesů.“  vysvětluje své skoro roční působení v oblasti péče a prodeje Veronika Brázdilová, nová viceprezidentka pro firemní zákazníky. A doplňuje: „Věřím, že Anička skvěle na tyto aktivity naváže a přeji jí po návratu hodně úspěchů.“

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje více než 48 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 49 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. březnu 2021 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 27 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a přes 123 milionů připojených IoT zařízení

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.