Časopisecké portfolio MAFRA se rozrůstá o nový měsíčník Na chalupě s Terezou Bebarovou

Nový lifestylový časopis Na chalupě s Terezou Bebarovou z portfolia mediální skupiny MAFRA je určen všem čtenářům, kteří se zajímají o stylový život ve venkovských chalupách, staveních a chatách. Měsíčníkem provází oblíbená herečka Tereza Bebarová, sama velká milovnice venkova a ctitelka starých tradic a řemesel, která čtenářům pravidelně nabídne inspirativní návštěvy zástupců mnoha oborů, kutilů, výrobců či umělců. Na sto stranách nechybí stylový design pro venkovská obydlí, technická a zahrádkářská témata, cestování, ani nejrůznější rady a tipy odborníků. Prostor mají i sezónní témata a lákavé rubriky pro gurmány. 

„Známé rčení Co Čech, to chalupář nabývá v současné době na aktuálnosti. Kvůli koronavirovým opatřením, která zkomplikovala cestování do zahraničí, se lidé začali častěji poohlížet po místě k rekreaci v České republice a mnozí tráví na chalupách více času než obvykle. Věříme proto, že venkovskou inspiraci a užitečné tipy na odpočinek od městského shonu čtenáři uvítají,“ říká k novému časopisu Publisherka Dana Vajglová.

V prvním čísle časopisu Na chalupě s Terezou Bebarovou si čtenáři mimo jiné prohlédnou bydlení této herečky a šéfredaktorky v jedné osobě, zavítají na inspirativní prohlídku rekonstrukce historické bašty z 16. století, dozvědí se, jak pečovat o dřevo v exteriéru, mohou se pokochat letním kuchyňským dekorem, zjistit více o květinách, jejichž krása je trvalá nebo procestovat srdce šumavských hvozdů.  

Nový měsíčník poprvé vychází už v úterý 22. června 2021, za cenu 54,90 Kč.

Příloha:

  • titulní strana prvního čísla časopisu Na Chalupě s Terezou Bebarovou

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.