Zalando a Sephora spojují síly, pro evropské zákazníky chtějí vytvořit bezkonkurenční online zážitek z nákupu luxusní kosmetiky

  • Sephora se stává strategickým partnerem společnosti Zalando v oblasti luxusní kosmetiky 
  • Sephora na platformu přinese tisíce beauty produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek, zvýší tak nabídku v oblasti kosmetiky pro miliony zákazníků společnosti Zalando 
  • Průlomová spolupráce propojuje kosmetiku s módou, aby naplnila očekávání zákazníků ohledně lifestyle nakupování 
  • Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí 2021. V roce 2022 se rozšíří do dalších evropských zemí

BERLÍN / NEUILLY SUR SEINE, 22. ČERVNA 2021 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, a Sephora, přední světový omnichannel prodejce luxusní kosmetiky, dnes oznamují podpis strategického partnerství. Cílem spolupráce je vytvořit pro miliony zákazníků Zalando perfektní destinaci s luxusní kosmetikou a znovu objevit její online nakupování. 

Nové partnerství je propojením bezkonkurenční zákaznické zkušenosti a rozsáhlé expertízy Zalanda v oblasti e-commerce s pečlivě vybraným sortimentem tisíců zajímavých kosmetických produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek společnosti Sephora, jejími odbornými znalostmi v oblasti kosmetiky a marketingovými dovednostmi v dané oblasti. Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 a následující rok se rozšíří na další trhy, na kterých již Zalando působí. 

Sephora působí ve 35 zemích a provozuje 2 000 prodejen po celém světě, z čehož více než 1 000 z nich se nachází v Evropě. Díky svému špičkovému výběru značek, a to i v rámci nově vznikajících kategorií jako například “Good for”, a obrovské komunitě fanoušků kosmetiky je nejznámějším globálním inovátorem v kosmetickém průmyslu. Zalando poskytuje svým 42 milionům aktivních zákazníků na 20 evropských trzích ten nejrozsáhlejší sortiment. Nabízí více než 4 000 oblíbených módních a lifestylových značek v kombinaci s mimořádným komfortem ohledně doručení, možností plateb a vracení zboží. Společnosti nyní pro miliony zákazníků Zalando společně vytvoří nový, inovativní online zážitek v rámci nákupu luxusní kosmetiky, jež propojí vytříbený sortiment společnosti Sephora s platformou Zalando.

„Online trh s kosmetikou je v Evropě stále z velké části nevyužitý, pro nás tak představuje obrovskou a vzrušující příležitost. Jako komplexní destinace pro módu a životní styl chceme našim zákazníkům dodávat sebevědomí a inspirovat je perfektním výběrem módy a kosmetiky na jednom místě. Našim partnerům z řad značek chceme zároveň poskytnout platformu, která jim pomůže uspět v digitálním prostředí. Partnerství se společností Sephora, která je oblíbeným místem mnoha fanoušků kosmetiky, pozvedne naši vlastní nabídku kosmetiky a zákazníkům Zalanda a umožní nakupovat i ty nejvyhledávanější a nejexkluzivnější kosmetické značky stejně pohodlně, jako jsou na Zalandu zvyklí,” komentuje David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando.

„Padesát let po otevření své první prodejny Sephora opět mění trh s luxusní kosmetikou, tentokrát navázáním partnerství se společností Zalando. Pro 42 milionů aktivních zákazníků Zalanda chceme vytvořit tu nejlepší online destinaci s luxusní kosmetikou. Tato spolupráce ilustruje naši snahu neustále inovovat a těšit naše zákazníky lépe než kdokoli jiný. Právě proto je naším ideálním partnerem Zalando, které je dnes tou nejúspěšnější online módní platformou V Evropě a pomůže nám naše zákazníky i nadále inspirovat. Spojením nabídky módy, doplňků a luxusní kosmetiky pod jednou střechou pro ně vytvoříme místo, kde mohou „vypadat skvěle a cítit se skvěle“, a to v jedinečném, prvotřídním prostředí. Toto partnerství je klíčovým krokem v rámci naší evropské strategie růstu a ilustruje naši vizi budoucnosti v oblasti kosmetiky a maloobchodu,“ dodává Martin Brok, prezident a CEO společnosti Sephora.

Sephora se tímto krokem připojuje k partnerského programu společnosti Zalando a stává se tak jejím strategickým partnerem v oblasti luxusní kosmetiky na všech evropských trzích, kde je partnerství aktivní. Dlouhodobé nastavení spolupráce odráží společnou vášeň pro inovace a průkopnický přístup v oblasti zákaznické péče. Zalando i Sephora sdílí podobné hodnoty ohledně udržitelnosti, rozmanitosti a inkluze, přičemž obě společnosti přijaly dlouhodobé závazky s ohledem na výběr udržitelnějšího sortimentu, snižování ekologické stopy v provozu a vytváření inkluzivního nákupního zážitku pro své zákazníky.

O společnosti Zalando 

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 42 milionů aktivních zákazníků na 20 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.

O společnosti SEPHORA 

SEPHORA je celosvětově nejmilovanější beauty komunitou, nabízející zaníceným klientům jedinečný retailový zážitek a inovativní kosmetické značky; podporuje je v tom, aby se nebáli naplno rozvinout svou kreativitu a sebevyjádření. Společnost Sephora založil v roce 1969 ve Francii Dominique Mandonnaud; její revoluční koncepce nabízí zákazníkům přímý vztah s neustále se měnící škálou pečlivě vybíraných partnerských značek, mezi nimiž jsou zastoupeny klasické, nekonformní i nové značky a také velmi uznávaná značka Sephora Collection. Od svého počátku před téměř 50 lety je Sephora celosvětovým lídrem mezi prestižními omni-retailovými prodejci, který inspiruje zákazníky k objevování světa krásy a wellness a zároveň rozšiřuje celosvětově nejmilovanější beauty komunitu. Díky svému nestrannému přístupu k zážitkovému retailu vyzývá Sephora své zákazníky, aby se dotýkali a zkoušeli víc než 15 tisíc produktů z výjimečné nabídky pro krásu, užívali si personalizované služby v beauty hubech, barech a studiích s pomocí digitálních inovací, a využili služeb odborně  vyškolených poradců pro krásu v 2 500 prodejních místech. Zákazníci mohou využít služby Sephora také online a prostřednictvím mobilních aplikací a stát se součástí volně přístupného věrnostního programu, který nabízí jedinečné odměny a zážitky. Produkty a služby Sephora dodávají zákazníkům sebedůvěru ve všem, co dělají, pomáhají jim odemknout potenciál jejich krásy s podporou od nejprofesionálnějšího a nejkreativnějšího týmu profesionálních konzultantů v kosmetickém průmyslu. Sephora je vlastněna skupinou LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, která je celosvětovým lídrem v oblasti luxusního zboží; excelence, inovace a podnikatelský duch učinily ze Sephora průkopníka kosmetického omnichannel retailu v 35 zemích.