Marketing společnosti Coca-Cola HBC bude nově řídit Martina Lovětínská. Do Česka se vrací po osmi letech na vysokých manažerských pozicích v zahraničních pobočkách

Cenné zkušenosti za zahraničí Lovětínská využije při dalším rozvoji marketingových aktivit zaměřených na zákazníka. Jejím cílem bude také urychlit restart klíčových kanálů

Praha, 26. července 2021 – Novou marketingovou ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se stala Martina Lovětínská – zkušená manažerka, jež v systému Coca-Cola pracuje téměř 25 let. Do Česka se nyní vrací po úspěšném osmiletém působení v zahraničních pobočkách. Nejprve řídila marketing
v Itálii, následně na stejné pozici pracovala v Irsku, kde později zastávala také roli obchodní ředitelky. Ve funkci nyní v Česku vystřídala Joonase Mäkilu, který se rozhodl v profesní kariéře pokračovat na poli vlastního podnikání.

Martina Lovětínská původně zahájila svoji kariéru v systému Coca-Cola jako analytička pro klíčové zákazníky v české pobočce v Kyjích. Během následujících let prošla v Coca-Cola HBC řadou rolí v komerčních týmech. V roce 2013 přijala nabídku z Coca-Cola HBC Itálie, kde dva roky působila jako marketingová ředitelka. Poté se v rámci skupiny přesunula do Irska, kde v pozici marketingové ředitelky čtyři roky podporovala inovace na poli poduktů. Následoval rok v roli obchodní ředitelky, kde řídila růst výnosů a hodnot pro firemní zákazníky a v roce 2019 také nasazení podnikového systému SAP4Hana. Marketingovou ředitelkou Coca Cola HBC Česko a Slovensko je od května 2021. 

,,Martina je jasným příkladem, jak je u nás možné odstartovat kariéru a v případě vytrvalosti, píle a talentu ji posunout i do zahraničí. Jsme velice rádi, že se po osmi úspěšných letech vrací zpět do České republiky nabitá zkušenostmi. Navíc si z ciziny přiváží i velmi cenné zážitky v rámci složitého pandemického období. Věříme, že se nám společně ve spolupráci s obchodním oddelěním podaří pokračovat v nastartovaných aktivitách zaměřených na zákazníka a urychlit restart klíčových kanálů,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Svůj odchod do zahraničí před osmi lety Lovětínská označuje za mimořádnou příležitost, která ji motivovala k vystoupení z komfortní zóny. Jazykovou bariéru italštiny prolomila v Itálii velmi rychle, na kariérní cestě se jí osvědčila otevřenost novým kulturám, zvědavost i ochota se učit nový podnikatelský kontext a navazovat vztahy s novými týmy a kolegy. Nabyté zkušenosti a znalosti nyní příchází uplatnit zpět do Česka, kde svoji profesní dráhu v roce 1995 zahájila. 

“Mám velikou radost, že se opět mohu připojit k česko–slovenskému týmu. Období pandemie bylo velice náročné pro všechny – nejen pracovně, ale i soukromě a pro mě z té vzdálenosti obzvláště i kvůli rodičům, kteří zde žijí. Český byznys tu prokázal jednoznačně svou adaptibilitu a já se těším na marketingové aktivity, které pro naše zákazníky i partnery chystáme,” říká Martina Lovětínská, marketingová ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, a doplňuje: “Jedna z těchto aktivit právě probíhá – oslavy 50 let od zahájení výroby nápoje Coca-Cola na území bývalého Československa, s tím související CSR roadshow 50 míst pro dobrý skutek v České i Slovenské republice a také mnoho soutěží v různých kanálech. V portfoliu 24/7 nás také čeká řada novinek, spotřebitelé se mají na co těšit,” uzavírá Lovětínská, jež vedle zaměstnání aktuálně také studuje MBA program na York St. John’s University ve Velké Británii a zároveň se stará o dvě děti.