Canalys: realme proniklo ve druhém čtvrtletí 2021 do TOP 5 na 18 evropských trzích, v Česku je čtvrté

Praha, 9. srpna 2021 – Nejrychleji se rozvíjející značka chytrých telefonů na světě realme se ve druhém čtvrtletí letošního roku dokázala dostat do TOP 5 na 18 světových trzích. Ukazují to aktuální data počtu dodaných přístrojů do prodejní sítě, které zveřejnila firma Canalys. Společnost, která se zabývá analýzou technologických trhů, zároveň potvrdila, že v Česku je realme v tomto ohledu čtvrté.   

Tak rozsáhlé zastoupení mezi nejlepší pětkou je pro realme rekordní. Společnost už jednoho významného milníku v nedávné době dosáhla. Dokázala za tři roky od svého vzniku prodat na celém světě 100 milionů přístrojů. To se žádnému jinému výrobci smartphonů takto rychle nepovedlo.  

Podle zprávy Canalysu mapující dodávky chytrých telefonů do prodejní sítě po celém světě se druhé čtvrtletí 2021 stalo pro realme průlomovým obdobím v Evropě. Proniklo do největší pětky a zaznamenalo růst 1282 %, nejvyšší ze všech producentů smartphonů. realme se pyšní druhým místem ve Slovinsku, třetím v Polsku, čtvrtým v České republice a pátým poprvé také v Itálii.

V regionu střední a východní Evropy proniklo realme v počtu dodaných přístrojů do TOP 4 s růstem ve výši 2040 %.

„V srpnu slavíme třetí narozeniny realme, a tak nás tak silný růst na všech trzích, kde působíme, těší o to víc,“ řekl zakladatel a CEO realme Sky Li.  „Budeme se dál snažit měnit zavedené pořádky a nabízet našim uživatelům výkonné, stylové a cenově výhodné přístroje.“

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare to Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu. realme působí na 61 trzích po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s již 100 miliony uživatelů. Za 12 měsíců od vstupu na český trh se podle dat výzkumné společnosti Canalys vypracovalo do TOP 4 nejdodávanějších značek.