Vodafone má nové členy nejvyššího vedení. Viceprezidentkou pro lidské zdroje je Magdaléna Wavle, oblast IT řídí Petr Brunclík

7. září 2021 – Do vedení společnosti Vodafone v Česku nastoupila další žena. Po třech letech totiž odchází z pozice viceprezidenta pro lidské zdroje Carle Clarke a na jeho místo přechází Magdaléna Wavle, která doposud působila ve Vodafonu jako ředitelka oddělení talentu a rozvoje. Milan Zíka končí na pozici viceprezidenta pro technologie a novým viceprezidentem pro informační technologie je Petr Brunclík, který přichází do Vodafonu ze slovinské NLB Group. 

Carla Clarka, viceprezidenta pro lidské zdroje, střídá na pozici od září Magdaléna Wavle. Carl, který přišel do českého Vodafonu z centrály v Londýně, strávil v Česku tři roky a byl velkým zastáncem diverzity ve společnosti a na pracovišti. Stál v čele aktivit na podporu LGBT+ komunity a pomohl tak Vodafonu zařadit se mezi nejlepší LGBT+ zaměstnavatele na světě.

Viceprezidentka pro lidské zdroje

Nová viceprezidentka pro lidské zdroje Magdaléna Wavle doposud ve Vodafonu působila jako ředitelka oddělení talentu a rozvoje. Celou svoji pracovní kariéru se zaměřuje na práci s lidmi, zákaznickou zkušenost i na oblast byznysu s důrazem na HR. Před nástupem do Vodafonu pracovala na manažerských pozicích ve společnostech Microsoft nebo GE Money. Kromě České republiky má zkušenosti i z USA a Německa. 

„Pro mě osobně bude i nadále důležité dostat správné lidi na správné místo. Firma se bude hodně měnit. COVID nám ukázal nové možnosti, umíme pracovat online a pro Vodafone vždy byla a je klíčová flexibilita. Proto také nabízíme všechny pozice na částečný úvazek,“ říká Magdaléna Wavle. A dodává: „Chci maximálně využít interních zdrojů, posouvat lidi v rámci firmy a dát jim šanci získávat nové dovednosti a zkušenosti. Věřím, že když bude firma pomáhat lidem rozvíjet kompetence, které uplatní napříč různými obory, bude úspěšná jako zaměstnavatel. Ráda bych navázala na práci Carla v oblasti diverzity a posilovala pověst Vodafonu jako společnosti, kde se dobře pracuje všem bez rozdílu.“

Viceprezident pro informační technologie

Milan Zíka odchází z pozice viceprezidenta pro technologie po více jak pěti letech. Stál u integrace technologií Vodafonu a UPC a za jeho působení Vodafone rozvinul svoje sítě LTE a připravil strategii pro zavedení sítí 5G.

Dosavadní roli viceprezidenta pro technologie nahrazují dvě nové role, a to viceprezidenta pro informační technologie a viceprezidenta pro sítě. 

Novým viceprezidentem pro informační technologie je od září Petr Brunclík, který přichází z oblasti bankovnictví. Pracoval ve slovinské NLB Group jako provozní ředitel a předchozí pracovní zkušenosti má z firem, jako je Home Credit nebo GE Money.

Prioritou je pro mě spolupráce napříč firmou tak, aby Vodafone mohl realizovat svoje komerční strategie a uspět na telekomunikačním trhu v poskytování nových služeb. Stejně tak se zaměřím na zlepšování digitálních služeb pro naše zákazníky, zjednodušování IT, automatizaci a zrychlení dodávek,“ komentuje svoji novou roli Petr Brunclík.  

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 49 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2021 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 130 milionů připojených IoT zařízení

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.