TCL rozšiřuje spolupráci se společností Activision a přináší dalším hráčům po celém světě zážitky z hraní nové generace

Nejprodávanější značka elektroniky posiluje své aktivity v herním světě a stává se Oficiálním Televizorem a Partnerem Call of Duty®: Vanguard

Hong Kong/Praha, 8. září 2021 – TCL Electronics (1070.HK), jeden z hlavních hráčů na globálním poli odvětví výroby televizorů a vedoucí společnost pro spotřební elektroniku, oznámila, že se stává Oficiálním Partnerem Call of Duty: Vanguard pro televizory a rozšiřuje spolupráci se společností Activision, vydavatelem počítačových her.

„Jsme opravdu rádi, že rozšiřujeme naši spolupráci se společností Activision,“ říká Shaoyong Zhang, CEO společnosti TCL Electronics, a dodává: „Máme velké nadšení proto to, abychom poskytli hráčům a fanouškům ten nejlepší herní zážitek, a to právě děláme s našimi televizory TCL Mini LED a QLED roku 2021.“

„Call of Duty: Vanguard je připraven poskytnout celé herní komunitě úžasnou řadu zážitků,“ říká  Will Gahagan, ředitel pro globální partnerství a integrovaný marketing společnosti Activision Publishing, a dodává: „Těší nás, že pokračuje naše spolupráce s TCL a jsme rádi za naše hráče po celém světě, kteří tak budou schopni si ještě více užít hru v celé své slávě na televizorech TCL. Startujeme v listopadu.“

TCL podporuje herní komunitu již po mnoho let a od roku 2018 spolupracuje s Call of Duty® v Severní Americe. Nyní jako oficiální televizor pro Call of Duty: Vanguard bude TCL využívat nové klíčové komunikační kanály, aby prokázala, jak její zobrazovací technologie a oceňované televizory mohou učinit z hraní her mnohem působivější zážitek a nabídnout nepřekonatelný požitek ze hry.

Kombinací technologií Mini LED, QLED a rozlišením 8K s rozhraním HDMI 2.1 poskytnou vybrané modelové řady televizorů TCL výkonnější a bezproblémové zobrazení a uspokojí i ty nejnáročnější hráče.

Mezi použité technologie a vylepšení patří dále 120Hz zobrazovací frekvence s dynamickou kompenzací, menší barevná chybovost, snížení neostrosti i vibrací obrazu. Dále nové televizory využívají technologii pro obnovovací frekvenci VRR (Variable Refresh Rate), pracují v režimu ALLM (Auto Low Latency Mode) a eARC, což v důsledku znamená jedinečný audiovizuální zážitek při hraní her ale také u televizní a filmové zábavy.

O společnosti TCL Electronics

Společnost TCL Electronics (1070.HK) je rychle rostoucí společností v oblasti spotřební elektroniky a předním hráčem v celosvětovém televizním průmyslu. Společnost byla založena v roce 1981 a nyní působí na více než 160 trzích po celém světě. Podle společnosti OMDIA se TCL v roce 2020 zařadila na celosvětové 2. místo v podílu značky TCL na trhu LCD televizorů. Společnost TCL se specializuje na výzkum, vývoj a výrobu produktů spotřební elektroniky, od televizorů přes audio zařízení až po chytré domácí spotřebiče.

Značka televizorů TCL je od roku 2020 Premium partnerem české fotbalové reprezentace.

O společnosti Activision

Společnost Activision Publishing, Inc. má centrálu v kalifornské Santa Monice a je hlavním globálním producentem a vydavatelem interaktivní zábavy. Activision udržuje své aktivity po celém světě a je divizí Activision Blizzard, Inc. (NASDAQ: ATVI) patřící do žebříčku S&P 500. Více informací na firemní webové stránce http://www.activision.com a na sítích @Activision.