Answear.LAB spouští kampaň „Máš Girl Power“.

Pomocí tří českých ambasadorek – Klicperové, Křížkové a Vackové – představí novou limitovanou kolekci

Ženská síla a nezávislost – v souladu s touto myšlenkou vytvořila značka answear.LAB další limitovanou kolekci oblečení, bot a doplňků nazvanou Girl Power. Ke komunikaci kolekce zvolila na vybraných evropských trzích lokální ambasadorky a spojila síly s institucemi, které ženy podporují v různých oblastech. Výtěžek z prodeje věnuje lokálním neziskovým organizacím. V Česku představí kampaň „Máš Girl Power“ válečná reportérka Lenka Klicperová, zakladatelka neziskové organizace Loono Kateřina Vacková a moderátorka Lucie Křížková. Výtěžek obdrží Nadace Via. Kampaň doprovází širší partnerská mediální spolupráce s magazínem HEROINE a speciální networkingový event. 

Vytvořením limitované kolekce chce mladá značka zdůraznit potřebu nezávislosti žen, která jim umožňuje posouvat se vpřed a naplnit své životní sny a přání. „S touto kolekcí jsem chtěla vytvořit něco víc než jen ležérní oblečení, vyjádřit víc než jen módní prvek. Proto jsou známé motivy zdobené podpůrnými, odhodlanými slogany povzbuzujícími k odvaze zkoušet nové věci… Při vytváření každé kolekce si musíme být jistí, že si ve světě najde své místo, a nebude pouze interpretací trendů sezóny,“ říká Agnieszka Korsak, manažerka answear.LAB. Značka kolekcí zároveň pokračuje ve své environmentální misi. Produkty z kolekce jsou vyrobeny z materiálů šetrných k životnímu prostředí

Kampaň „Máš Girl Power“ má za cíl manifestovat ženskou sílu a nezávislost. Značka ji představí pomocí příběhů tří žen, které těžkým výzvám čelí s noblesou. Válečná reportérka Lenka Klicperová demonstruje ženskost svou odvahou a nebojácností, zakladatelka neziskové organizace Loono Kateřina Vacková odhodláním vzdělávat širokou veřejnost v oblasti reprodukčního zdraví, prevence onkologických a kardiovaskulárních onemocnění, a moderátorka Lucie Křížková svým nadhledem a přístupem k mateřství a rodinnému životu. „Výběrem těchto dam jsme chtěli ukázat hlavní myšlenku značky answear.LAB. Naše značka je věnovaná ženám, které jsou silné, vzájemně podporují druhé a věří v sesterství. Lenka, Kateřina i Lucie ovlivňují svět kolem sebe, a zároveň jsou stejně zranitelné jako my. Jejich příběhy mají sílu inspirovat a motivovat,“ říká country manažerka pro Českou republiku a Slovensko Nicole Groesslová. 

V rámci online kampaně připravila značka speciální videospoty, rozhovory a editorial s ambasadorkami v magazínu HEROINE, s kterým Answear spojil síly i v rámci Prezidentské konference, které je partnerem. Klicperová, Vacková, i Křížková zároveň myšlenku kolekce příblíží pomocí jejich profilů na sociální sítích. To, jak se stát hybatelkami změn prozradí ambasadorky také v moderované diskuzi osobně. Na akci „Odhalte tajemství silných žen“, která se uskuteční ve středu 22. září 2021 od 18 hodin v pražských Holešovicích v prostorách hotelu Mama Shelter a na které zároveň vystoupí psycholožka Ph.Dr. Jana Woleská Ph.D.

„Naším záměrem je nejenom rozvíjet toto důležité společenské téma, ale i přispět tam, kde můžeme, proto celý výtěžek z prodeje kolekce putuje Nadaci Via. Ta podporuje komunitní život a lidi pečující o svět kolem sebe,“ dodává Groesslová. 

Rozhovory a videa

Lenka Klicperová https://answear.cz/blog/girl-power-x-lenka-klicperova/21265

Kateřina Vacková https://answear.cz/blog/girl-power-x-mudr-katerina-vackova/21279

Lucie Křížková https://answear.cz/blog/girl-power-x-lucie-krizkova/21274

PhDr. Jana Woleska Ph.D. https://answear.cz/blog/girl-power-x-phdr-jana-woleska-ph-d/21285

Kolekce Girl Power

https://answear.cz/s/girl-power-by-answear-lab

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

O ANSWEAR

ANSWEAR.com byl založen v prosinci 2010 a naplno své služby odstartoval v únoru 2011. K vytvoření vlastní značky přispělo mnoho úspěchů na polském i zahraničním trhu (měřeno neustále rostoucím počtem spokojených zákazníků a cen v průmyslu). ANSWEAR je jedinečná kolekce oblečení pro ty, kteří rádi vypadají módní i styloví za každých okolností. Je to reakce na potřeby současného spotřebitele, který sleduje aktuální trendy a rád experimentuje s módou. Společnost se neustále rozrůstá a aktuálně působí již v sedmi zemích. Miliony zákazníků v Polsku, České republice, Slovensku, Rumunsku, Ukrajině, Maďarsku a Bulharsku už u ní mohou nakupovat. Pro nákup mohou zákazníci použít také mobilní aplikaci dostupnou jak pro platformu Android, tak pro systém iOS.

Původem polský online obchod s módou Answear.com vznikl v roce 2011, kdy ho založil Krzysztof Bajolek, zkušený obchodník, který se v oblasti módy pohyboval už přes 20 let. Bajolek dříve vlastnil podíl u módních značek Mohito a House a jeho prodejem v roce 2008 získal kapitál, aby mohl své aktivity přesunout ze standardního maloobchodního prostředí do rychle se rozvíjejícího e-commerce, který se v roce 2011 v Polsku právě dostával na vzestup. Firma každoročně expanduje a aktuálně působí na 7 trzích v oblasti střední a východní  Evropy. Centrála firmy i sklad se nachází v Krakově, v minulém roce se společnost přesunula do nových, větších prostor – jak zázemí kanceláří, tak sklad – který má nově rozlohu 40 000 m2. Paralelním byznysem Krzysztofa Bajolka je rozvoj módní značky Medicine (https://wearmedicine.com/), ve které v roce 2010 viděl potenciál, koupil ji, provedl rebranding a změnu obchodní strategie. V současné době Medicine provozuje přes 80 obchodů po celém Polsku a v několika dalších zemích funguje coby franšíza (3 obchody se nachází také ve východním Slovensku). Medicine dlouhodobě spolupracuje s mladými ilustrátory a tatéry, v září tohoto roku se uvedl kolekce se spisovatelkou Dorotou Maslowskou. Na polském trhu drží Answear pevnou pozici, obdobnou k Zootu a jeho aktivitám na českém trhu cca 5 let  zpět. Mezi hlavní konkurenty na českém trhu patří Zalando, About You, E-obuv, Bibloo a Zoot.

O KOLEKCI

Kolekce Girl Power je rebelská a romantická zároveň, univerzální, zpochybňuje stávající pravidla oblékání a dává přednost pohodlí. Volná trička, tepláky, džíny, bílé košile a praktické černé šaty jsou řešením dočasných trendů, které se mění rychlostí světla, a se kterými se ani nestihneme seznámit. Produkty z kolekce jsou vyrobeny z materiálů šetrných k životnímu prostředí: bavlna, bambus, tencel s přídavkem recyklovaného polyesteru a mají certifikaci GOTS a Oeko-Tex. Toto pravidlo platí také pro obuv a doplňky. Kotníkové „combat boots” byly vyrobeny s minimem zdrojů, a kůže používaná při jejich výrobě byla získávána jako vedlejší produkt udržitelného zemědělství. Na druhou stranu univerzální tašky, které svou velikostí odkazují na nutnost nosit v sobě ženský „příběh“, jsou vyrobeny z zcela recyklovaných vláken.Limitovaná kolekce Girl Power je k dispozici exkluzivně online na Answear.cz: https://answear.cz/s/girl-power-by-answear-lab