Začíná oficiální prodej nového modelu realme GT Master Edition

13. září 2021 – Praha, Česká republika – Nejnovější model chytrého telefonu od nejrychleji rostoucí značky na světě realme GT Master Edition vstupuje do oficiální prodeje 13. září. Variantu v konfiguraci 8GB + 256GB pořídíte ve všech prodejních kanálech za 10 499 Kč. Model v konfiguraci 6GB + 128GB bude první měsíc dostupný exkluzivně v obchodech Alza za 8 999 Kč. 

Obsah obrázku sníh

Popis byl vytvořen automaticky

Realme GT Master Edition zaujme designem i parametry. Nový model běží na operačním systému Android 11, který je podpořen nadstavbou Realme UI 2.0. Díky vysokému výkonu funguje smartphone velmi svižně a spolehlivě. Zájem vzbudí také podpora rychlého nabíjení. S přiloženou nabíječkou zařízení dobijete do plné baterie za pouhých 33 minut. 

Super AMOLED displej s rozměrem 6,43 palců potěší 120 Hz obnovovací frekvencí, maximálním svitem 1000 nitů a Full HD+ rozlišením. Díky tomu je jakýkoliv pohyb na obrazovce velmi plynulý a displej čitelný i na přímém slunci. 

„Od vzniku realme se snažíme naplňovat naše poslání, tedy vyrábět progresivní produkty určené mladým lidem po celém světě,“ říká Sky Li, CEO a zakladatel realme. Tomu výrobci přizpůsobili i vzhled telefonu, který připomíná cestovní kufr. Za design, který navrhl japonský designer Naoto Fukasaw, získal realme GT Master Edition cenu iF Design Award.

O značce realme  

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu. 

Podle studie Counterpoint je realme nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě. Důvodem je objem 42 milionů zásilek v roce 2020 a meziroční růst o 65 %. Žádná jiná značka v předchozích dvou letech o více než 50 % nevyrostla. Globálně tak realme zaujalo sedmé místo a dál pokračuje v pronásledování zavedených výrobců chytrých telefonů. realme působí již na 61 trzích po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.