Moderní komunikaci se zákazníky umožňuje modulární software Daktela

Komunikace je alfou a omegou našeho společenského života, v podnikání to ovšem platí dvojnásob. A správná, tedy rychlá a spolehlivá, komunikace se zákazníky je pak základem každého úspěšného businessu. 

V dnešní době chce mít zákazník vše co nejrychleji vyřízené, ať již jde o objednávku, doplňující informace k nákupu nebo třeba vyřešení reklamace, proto je důležité zvládat komunikaci všemi dostupnými kanály – od telefonických hovorů, přes emaily až po webchat či SMS zprávy. 

Pokud se zákazník nedozví v odpovídajícím čase potřebnou informaci, jednoduše odejde ke konkurenci a již se nemusí nikdy vrátit. Podobnou situaci zažili například ve velké nákupní galerii Muziker během předvánočního shonu před dvěma roky. 

Proto se hned následující rok na jaře rozhodli pořídit si speciální komunikační software, který by jim pomohl zvládat tisíce hovorů, emailů a dalších zpráv od jejich zákazníků co nejrychleji a také co nejspolehlivěji. Vybrali si po pečlivém rozhodování software Daktela, který dokáže sjednotit veškerou komunikaci do jedné přehledné aplikace.

„U Daktely si ceníme zejména toho, že pokrývá prakticky všechny možné komunikační kanály, kde s námi zákazník něco řeší – od úvodní poptávky, přes řešení objednávky až po případné reklamace. Jak náš e-shop rychle rostl, zjistili  jsme, že potřebujeme mít komunikaci kompletně pod kontrolou, a to umožňoval jedině tento software. Dříve vznikala řada chyb v komunikaci například z neprovázanosti jednotlivých systémů, to se nyní díky Daktele zcela vyřešilo,“ říká
e-shop manager Peter Minich z internetového obchodu Muziker.

Prakticky jakákoliv, větší i menší, firma může využít některou z výhod, které přináší využívání komunikačního modulárního softwaru Daktela. Například získáte kompletní přehled nad dosavadní komunikací s jednotlivými zákazníky, přičemž důležité informace o každém z nich máte neustále po ruce. Nezanedbatelným přínosem je také to, že Daktela šetří čas i peníze, protože se ve firmě vyhnete opakovaným telefonátům nebo emailům a získáte tak dlouhodobě spokojeného klienta.

Komunikační software Daktela umožňuje také plnohodnotnou integraci dalších firemních aplikací. Propojení CRM s dalšími systémy dovoluje spravovat informace z jednoho bezpečného místa, kde se evidují veškeré tikety (požadavky) daného zákazníka nebo společnosti. 

Pro řadu firem je důležité také to, že Daktela poskytuje kvalitní technickou podporu, její odborníci jsou k dispozici v režimu 24/7/365, navíc komunikují v češtině. Nyní si můžete vyzkoušet zdarma, jak funguje software Daktela.

O Daktele:

Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji, na Filipínách a nově také v Maďarsku, svůj systém je schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. 

V současnosti překročila hranici 850 spokojených firemních zákazníků všech velikostí. Více informací na https://www.daktela.com