Kurýři DPD nově využívají aplikaci Záchranka

Společnost DPD, největší soukromý balíkový přepravce v České republice, nainstalovala všem svým kurýrům do komunikačních zařízení aplikaci Záchranka. Aplikaci tak může využívat všech 1800 kurýrů po celé České republice. Záchranka funguje jako rychlý a efektivní nástroj pro přivolání zdravotní pomoci. Aplikaci si do svých telefonů postupně instalují i zaměstnanci firmy.

Ze zkušenosti víme, že kurýři se mohou během doručování balíků ocitnout v nejrůznějších situacích, které někdy vyžadují i přivolání lékařské pomoci. Často hrají roli vteřiny. Proto jsme velmi rádi, že jsme navázali spolupráci s aplikací Záchranka a věříme, že tento krok povede k navýšení bezpečnosti našich zákazníků, kurýrů i zaměstnanců,” Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

„Posláním naší aplikace je pomáhat uživatelům v krizových situacích a právě na silnicích k nim dochází velmi často. Jsem rád, že se DPD rozhodla pro větší bezpečnost svých kurýrů na cestách využít právě aplikaci Záchranka,” říká Filip Maleňák, autor a ředitel aplikace Záchranka.

Jak aplikace Záchranka funguje? 

Po spuštění aplikace stačí pro přivolání pomoci přidržet po dobu 3s červené tlačítko a vzápětí dojde k propojení s linkou 155. Zároveň se odešle nouzová zpráva záchranářům s aktuální polohou kurýra a dalšími informacemi. Posádka záchranné služby vyjíždí v momentě spojení. Pokud se kurýr nachází například v horách, aplikace to rozpozná podle GPS signálu a odešle nouzovou zprávu také horské službě v dané oblasti. Stáhnout si ji může každý, kdo vlastní dotykový telefon prostřednictvím App store nebo Google Play. 

O DPD

Společnost Direct Parcel Distribution je součástí skupiny DPDgroup, největší sítě balíkové přepravy v Evropě. Se svými 1 800 kurýry a 1 300 výdejními místy Pickup je DPD předním doručovatelem v České republice. Jako jediný přepravce na trhu nabízí službu Predict – zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena, a to na 1 hodinu přesně. Zároveň si v aplikaci DPD Kurýr může změnit čas nebo místo doručení podle svých preferencí. Jako součást DPDgroup využívá DPD přes 58 000 výdejních míst Pickup napříč celým světem a doručuje do 230 zemí světa. Společnost DPDgroup chce působit jako přední hybatel změn v rámci e-commerce sektoru a vedoucí hráč v oblasti udržitelného doručování. DPDgroup je zcela CO2  neutrální společnost. Svou uhlíkovou stopu při doručování zásilek a provozu dep soustavně snižuje a veškeré své emise plně kompenzuje prostřednictvím nejrůznějších ekologických projektů, které jsou součástí strategie DrivingChangeTM.

Označeno tagem