Na Valašsku je Krásno. Přesvědčit se o tom můžete díky nové kampani rodinného řeznictví Krásno od WMC/Grey

Praha 30. září 2021Rodinná společnost Krásno na Valašsku vyrábí uzeniny a masné výrobky už po šest generací. V rámci další expanze a posilování své pozice na trhu v celé České republice se nyní představuje v reklamní kampani od agentury WMC/Grey. 

Kreativní agentura WMC/Grey si vzala pod křídla přípravu celé kampaně a vystavěla ji kolem hlavního sdělení „Na Valašsku je Krásno“ (www.youtube.com/watch?v=TWo6rkmwFYg). Hero spot, který natočil režisér Víťa Procházka, ve zkratce zachycuje pověstnou valašskou pohostinnost, jak jinak než prostřednictvím hodů, během nichž se podávají ty největší lahůdky z Krásna a muzikanti hrají známou písničku „My jsme Valaši, jedna rodina“. 

„Hledali jsme cestu, jak společnost Krásno zcela jasně vymezit vůči konkurenci, a jít cestou lokálního původu se pro tuto tradiční rodinnou firmu přímo nabízelo. Valašsko je známé svou krásou, pohostinností a skvělými lokálními produkty. To vše jsme zhmotnili do televizního spotu, zpříjemnili tradiční písní a podepsali účinkováním samotného majitele,“ říká Jan Plajner, business development director WMC/Grey.

Ve videu tak vystupuje i samotný majitel společnosti Karel Pilčík, který je dlouhodobě garantem kvality výrobků Krásno. Jméno Pilčík je totiž po celém Valašsku pro svou řeznickou historii vyhlášené. 

Kromě 30sekundové televizní reklamy, která poběží v Česku i na Slovensku, vzniklo také mnoho materiálu pro sociální média. Mimo jiné videorecepty s produkty z Krásna, které představuje foodblogerka Bohyně kuchyně spolu s vnučkou zmíněného Karla Pilčíka.

##

O WMC/Grey

Reklamní agentura WMC/Grey (www.wmcgrey.cz) byla založena v roce 2002 a od počátku tvoří reklamu, která zaujme kreativitou a zároveň splní svůj cíl. Ne náhodou je „Famously effective“ podpisem celé mezinárodní sítě Grey, která byla v roce 2015 vyhlášena celosvětovou agenturou roku. Společnost si nehraje na dělení na ATL a BTL agentury ani na agentury, které si říkají digitální, a na ty druhé. Svět se mění jako celek – s každou kampaní, s každým novým trendem, produktem, službou, prostě každý den. Proto WMC/Grey přináší komplexní 360° kampaně, chytrá aktivační řešení a hlavně pomáhá značkám růst.