SIKO komunikuje svůj patent na nejúspornější toaletu reklamní kampaní

PRAHA, 1. října 2021 – SIKO, tradiční český prodejce koupelen a kuchyní a vlastník inovativních technologických patentů na produkty vyznačující se úsporou vody, spustil v uplynulých dnech rozsáhlou marketingovou kampaň. Komunikuje v ní nejnovější produkt ve svém portfoliu, kterým je nejúspornější toaleta na světě s technologií OFS. Komunikace, využívající OOH, tradiční i digitální média, aktuálně běží na českém i slovenském trhu. OFS technologie se objeví také jako součást expozice českého pavilónu na EXPO 2020 v Dubaji.

Tradiční rodinná firma SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ, která je na českém trhu již 30 let a 11 let na trhu slovenském, se intenzivně věnuje vývoji a prodeji ekologických a úsporných technologií, které jsou zároveň pro zákazníky dostupné. Po rozsáhlé investici v roce 2018 do patentů na úsporu a kvalitu vody uvedlo SIKO letos na oba trhy nejúspornější toaletu na světě. Nyní SIKO spustilo i reklamní kampaň, ve které využívá televizi, rádio, digitální prostředí i outdoorové formáty.

„Je pro nás důležité nejen pomoci zákazníkům s nejlepším řešením pro jejich koupelny či kuchyně, ale také přicházet s mezinárodními technologickými patenty, které jsou spojené s úpravou a úsporou vody a pomáhají chránit naši planetu. Díky rozsáhlé práci vědců a inženýrů jsme tak schopni nabídnout na naše i světové trhy unikátní produkty, které mají zaslouženě pozitivní globální ohlas,“ říká Tomáš Vala, generální ředitel společnosti SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ.

Kampaň SIKO odstartovala v audiovizuálních médiích, kde ji bylo možné zaznamenat na České televizi a na Nově jako sponzora pořadů. V marketingovém mixu se objevuje také rádiová a venkovní reklama. V současné chvíli ji můžeme slyšet v rádiích skupiny Media Marketing Services. Viditelná je také na billboardech a firemních vozech SIKO. Vrcholem kampaně bude expozice toalety s OFS technologií v českém pavilonu na světové výstavě EXPO 2020, která startuje již dnes v Dubaji. Komunikaci doplňuje i PR kampaň, která myšlenku dále rozvíjí a zároveň využívá zajímavé výsledky průzkumů o chování Čechů v koupelnách a způsobech, jak vodou šetří či naopak plýtvají. 

O společnosti SIKO:

SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ je rozsáhlou prodejní sítí, která má již přes 50 prodejen na českém a slovenském trhu a více než 900 zaměstnanců. Obrat za rok 2020 vzrostl o 7 procent na 4,3 mld. Kč. Společnost je nejsilnějším prodejcem kompletního koupelnového a od roku 2012 i kuchyňského vybavení na českém i slovenském trhu. Unikátním koupelnovo-kuchyňským centrem v Čechách je showroom SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ na Zličíně, na jehož interiérech se podílel ateliér architektky Evy Jiřičné. Své showroomy postupně mění do nového obchodního konceptu designovaného podle hemisfér lidského mozku a vystavuje v nich desítky designově sladěných stylově řešených koupelen a kuchyní. Společnost skrze své investice do společnosti Swiss Aqua Technologies pronikla na globální trh a nyní prodává své produkty již v 50 zemích na všech kontinentech světa. Např. pomocí nejúspornějšího WC na světě s technologií OptimFlush lze ušetřit více než polovinu vody při každém použití WC. Kapitálovým vstupem do LIVEA, jednoho z top e-shopů francouzského online trhu s koupelnovým zbožím, SIKO odstartovalo v roce 2020 také expanzi směrem na západ. Toaleta OptimFlush byla dokonce v loňském roce oceněna prestižní mezinárodní cenou za design Red Dot Design Award 2020.