Answear mění strategii značky a spouští kampaň „LIFESPIRATION STARTS HERE”

Zaměří se více na ženy a jejich potřeby

V pátek 1. října spustil online obchod s módou Answear vlnu nové televizní kampaně, která poběží v říjnu a v listopadu na stanicích Nova Group v Česku a Markíza Group na Slovensku. Kampaň LIFESPIRATION STARTS HERE je součástí nové strategie značky, která byla zahájena představením kolekce answear.LAB Girl Power na začátku září. Značka se nyní zaměří více na ženy. Bude vyzdvihovat jejich nezávislost, sílu a motivovat je k odvaze i plnění vlastních snů. Na všech devíti trzích doplní televizní reklamu, display kampaň, spolupráce s lokálními influencery a mezinárodní fotografická soutěž.

Answear.com se kromě obchodu s módou stává i místem pro LIFESPIRATION – tedy „pro inspiraci, jak žít podle vlastních představ”. „Ukazujeme hotová řešení, jak žít plnohodnotněji, odvážněji a ještě aktivněji. Vedeme dialog s ženami, které se nyní staly naší hlavní skupinou zákaznic a prostřednictvím svých tužeb a života prezentují všechny hodnoty naší značky. Jsou plné životních snů, mají sílu, odvahu a určují si pravidla hry,” říká Katarzyna Kaczmarczyk, marketingová manažerka Answear.com. Nová strategie obchodu bude založena i na rozšíření nabídky o produkty a segmenty, které ženám zpříjemní jejich životní styl.

Country manažerka pro Českou republiku a Slovensko Nicole Groesslová k tomu dodává „Ženy tvoří převažující procento našich nakupujících. V minulém roce jsme pro dámy relaunchli naši vlastní značku answear.LAB, vytváříme pro ně speciální limitované kolekce a komunikujeme s nimi prostřednictvím jejich oblíbených influencerů. Naklonění celé komunikační strategie jejich směrem pro nás tedy bylo logickým krokem. Chceme ženy podporovat v jejich životní cestě a inspirovat je silnými příběhy ostatních.“

V Česku se kampaň v říjnu a v listopadu objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

Reklamní spot vyrobila společnost Film Reaktor. Kameramanem byl Nikodem Marek. Ve spotu, který režírovala Monika Kmita, se odráží nový směr značky, tedy podpora jedinečných ženských  hrdinek, které žijí naplno svým vlastním způsobem. Na plátně se kromě samotné režisérky a jiných žen objeví Izabela Sopalska-Rybak – trenérka, sociální aktivistka, prezidentka Varšavské nadace zdravotně postižených a hráčka varšavského rugbyového týmu na vozíku Four Kings; Božena Wydrowská – vizuální umělkyně, performerka a choreografka; a Alexandry Sidorenko polská a ukrajinská profesionální boxerka, mistryně Evropy v boxu. Ambasadorky kampaně mají společné rysy, lámou stereotypy a mají neobyčejnou odvahu změnit svět. Podle značky jsou LIFESPIRATION! Spot se natáčel ve Varšavě.

Na všech devíti trzích, na kterých Answear.com působí, spouští značka také mezinárodní fotografickou soutěž „ Lifespiration starts here“, do níž jako ambasadory zapojuje influencery. V Česku se jedná o Lucii Zelinkovou, Veroniku Kašákovou, Dominika Pokludovou, a Lucii Křížkovou.

Křížková byla společně s Lenkou Klicperovou a Kateřinou Vackovou také ambasadorkou kampaně Girl Power. Ta je představila ve speciálních videospotech, rozhovorech a editoriálech i v magazínu HEROINE, s kterým Answear spojil síly také v rámci Prezidentské konference, které je partnerem. Součástí kampaně byla i událost pro širokou veřejnost nazvaná „Odhalte tajemství silných žen“.

Linky na videa

1 x 60” 

1 x 30” 

2 x 15” 

4 x 6” 

1 x Answear Autumn 

Odkaz na soutěž

Odkaz na záznam z eventu

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

O ANSWEAR

Answear.com je první polský online obchod, který nabízí široký výběr oblečení, obuvi a doplňků od více než 400 světových značek. Nabídka zahrnuje dámské, pánské a dětské kolekce, mimo jiné prémiové, sportovní nebo džínové značky. V současnosti Answear.com působí na 9 trzích – od svého vzniku v roce 2011 získala značka více než 50 ocenění a vyznamenání a získala si i uznání tisíců zákazníků, kterým poskytuje neustálou módní inspiraci, spolupracuje s tvůrci trendů a odborníky z módního průmyslu. Značka si zakládá na vlastním logistickém centru, které umožňuje optimalizovat náklady a zlepšit logistiku, což v konečném důsledku vede k vynikající ceně a atraktivním akcím. Všechny produkty zahrnuté v objednávce se zasílají v jednom balíčku – v zájmu ochrany životního prostředí a pro pohodlí zákazníků. Answear se zaměřuje na rychlé dodání a kvalitu služeb. Stálým zákazníkům je určen věrnostní program Answear Club, který jim umožňuje nakupovat za ještě atraktivnější ceny.