Black Friday na MALLu startuje. Nabídne tisíce produktů a ze čtyř zákazníků udělá milionáře

Praha, 8. října 2021 – Největší české internetové tržiště si pro zákazníky připravilo příjemnou novinku. MALL.CZ letos spouští Black Friday s výrazným předstihem a zákazníci tak budou mít možnost zboží za akční ceny bez stresu nakupovat celých 8 týdnů. Zákazníci, kteří od 8. října až do půlnoci z 24. na 25. listopadu nakoupí na MALLu, budou navíc automaticky zařazeni do slosování o milion korun. Milionáře bude MALL vybírat každý listopadový pátek a v České republice tedy rozdá celkem 4 miliony korun. Slevová akce vyvrcholí 28. listopadu.

Zákazníci se mohou těšit na slevy ve výši několik desítek procent, přičemž největší slevy budou až do výše 75 procent. Některé jsou časově omezené na několik hodin a vyplatí si tedy nákup uspíšit, jiné budou v nabídce delší dobu. Slevy se budou týkat několika tisíc výrobků napříč sortimentem, od oblíbené elektroniky a domácích spotřebičů přes hračky a oblečení až po sortiment pro zvířecí mazlíčky. První tři tisíce akčních produktů MALL představil už tento pátek 8. října, kdy jako první v Česku odstartoval tuto vánoční sezónu Black Friday. V každém případě, Black Friday dává možnost nakoupit na Vánoce s předstihem a vyhnout se zbytečnému prosincovému stresu. Do nabídky MALL postupně každý den přidá další zlevněné produkty. 

„Vánoce jsou pro značnou část lidí zbytečně spojené se stresem. Letos navíc může být tlak ještě umocněn problémy v globálním dodavatelském řetězci, které mohou způsobovat zpoždění dodávek a dočasnou nedostupnost konkrétních dárků. O to více přijde vhod nakoupit si na Vánoce včas a v klidu, a v MALLu jsme se proto rozhodli spustit Black Friday již 8. října. Akce tedy potrvají takřka dva měsíce, což dá zákazníkům dostatek času v klidu si vybrat a výhodně nakoupit. A hned ze čtyř nakupujících se navíc stanou milionáři,“ popisuje marketingový ředitel MALL Group Martin Komora.

Slevové akce MALLu poběží kromě Česka také na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. V Chorvatsku a Slovinsku Black Friday startuje o týden později. Kampaň pak vyvrcholí na konci listopadu. Všechny slevy jsou přitom za pomoci automatizovaných nástrojů průběžně kontrolovány, aby bylo zaručeno, že před uvedením zboží do slevy nedošlo k jeho umělému zdražení. Důkladná kontrola je aplikována jak na položky, které prodává přímo MALL, tak i na zboží z partnerského prodeje. Zákazníci mohou letos vybírat z více než 2,5 milionu produktů.

A pokud by se lidé kupující dárky netrefili do toho, co si jejich blízcí přáli, na MALLu to není žádný problém. Cokoliv, co si zákazníci objednají v období od 8. října do 26. prosince 2021 bude možné bez udání důvodů a dalších starostí vrátit až do konce ledna 2022. Zákazník může dárek vyměnit za jiný nebo si může své peníze snadno nechat zaslat zpět na svůj účet.


Informace o kampani a komunikačním konceptu

Kreativní koncept a animované spoty vznikly spoluprací marketingového týmu MALL.CZ s kreativním ředitelem Pavlem W. Přibylem a produkcí internetové televize MALL.TV. Animaci režíroval Radovan Surý s animačními studii BareBear production a PFX. V televizi bude vždy nasazen taktický produktový spot se stopáží 20 vteřin a poběží na kanálech Nova Group. Voiceover a hlas slona patří herci a dabéru Michalu Holánovi. Kampaň je 360stupňová a poběží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace na výdejních místech a MALL Shopech. 

Více informací o Black Friday najdou zákazníci na www.mall.cz/black-friday.

O MALL Group

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje dvě hlavní oblasti: e-commerce a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v devíti zemích a s více než čtyřmi tisící zaměstnanci nabízí své služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. V roce 2020 doručila svým zákazníkům více než 14 milionů objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group.