Discovery Sports dále posiluje nabídku zimních sportů v rámci příprav na Peking 2022

  • Nová dlouhodobá smlouva se společností Infront zajišťuje Discovery Sports ještě rozsáhlejší exkluzivitu pro závody FIS
  • Komplexní pokrytí zimních sportů na všech kanálech a platformách společnosti Discovery včetně Eurosportu zvýší nadšení směrem k Zimním olympijským hrám v Pekingu 2022 
  • Fanoušci budou moci sledovat živé přenosy i přenosy na vyžádání z lyžařských světových pohárů, mistrovství světa v alpském a klasickém lyžování, snowboardingu i akrobatickém lyžování

Federica Brignoneová se stala prvním Italkou, která vyhrála celkové pořadí SP v alpském lyžování

8. 10. 2021, Praha: Discovery Sports se dohodla se společností Infront na nové víceleté smlouvě, která přinese fanouškům na více než 50 trzích v Evropě řadu špičkových akcí Mezinárodní lyžařské federace (FIS). Discovery Sports tak potvrzuje svůj status „domova zimních sportů“.

Od sezóny 2021-22 budou na platformách Discovery – včetně Eurosportu a Eurosport Playeru – po dobu následujících pěti let dostupné závody mužů i žen světových pohárů FIS včetně všech závodů Světového poháru v alpském lyžování, dále Světový pohár ve skocích na lyžích, Světový pohár v běhu na lyžích, Světový pohár v severské kombinaci, Světový pohár ve snowboardingu a Světový pohár v akrobatickém lyžování. Přenosy poskytnou vzrušující živý obsah každý víkend po celou zimu.

Balíček práv na špičkové zimní sporty zahrnuje také světové šampionáty v alpském
a klasickém lyžování v letech 2023 (Francie a Slovinsko) a 2025 (Rakousko a Norsko) společně s mistrovstvím světa ve snowboardingu a akrobatickém lyžování v letech 2023 (Gruzie) a 2025. Do roku 2025 se bude každoročně vysílat také The Biathlon World Team Challenge v biatlonu a letní Grand Prix ve skocích na lyžích.

V rámci dohody pro více než 50 trhů Discovery Sports dále posiluje svou multisportovní nabídku prostřednictvím lokalizovaného obsahu a vylepšením digitálních zážitků v rámci fan-first ekosystému zimních sportů. Dohoda doplňuje bezkonkurenční lyžařskou nabídku v rámci nejkomplexnějšího portfolia zimních sportů, které fanouškům každoročně poskytne nejméně 1000 hodin živého obsahu z nejvýznamnějších zimních akcí.

Andrew Georgiou, prezident sportovní divize společnosti Discovery: „Eurosport byl vždy domovem zimních sportů a přinášel fanouškům největší výběr sportovních akcí
a přístup ke sportům, které milují. Jsem potěšen, že pokračující investice společnosti Discovery Sports do největších světových událostí a naše obnovené partnerství se společností Infront nám umožní zprostředkovat všechna mistrovství světa a závody světových pohárů v alpském lyžování, běžeckém lyžování, skocích na lyžích, severské kombinaci, snowboardingu a akrobatickém lyžování. To vše nám dává příležitost naplno
si užívat zimních sportů na jejich cestě do Pekingu 2022.“

„Naše hluboké zkušenosti v oblasti zimních sportů v kombinaci s obrovským rozsahem
a dosahem evropského portfolia Discovery, mimo jiné prostřednictvím Eurosportu a discovery+**, znamenají, že můžeme i nadále využívat naši prvotřídní schopnost vyprávět příběhy, abychom fanouškům přiblížili jejich hrdiny a zprostředkovali akce z nejzajímavějších zimních sportů co nejširšímu publiku.“

Discovery poskytuje fanouškům dokonalý zážitek ze sledování zimních sportů. Využivá novou generaci pohlcujících technologií, aby fanoušky vtáhla do sportovního dění. Studio Eurosport Cube bylo oceněno za „novou definici zážitků ze sledování olympiády“ během Zimních olympijských her v Pchjongčchangu 2018, a díky investicím společnosti Discovery do technologií budou v období příprav na Peking 2022 představeny další nejnovější inovace.

Tyto informace následují po přenosech z olympijských her v Tokiu 2020, během nichž společnost Discovery Sports dodala divákům v celé Evropě každý nevšední okamžik olympijského dění a zároveň překonala rekordy sledovanosti olympijských her. Discovery představila divákům 1,3 miliardy minut olympijského obsahu na svých digitálních platformách.

* Nezahrnuje akce konané v Rumunsku. Závody v Rakousku a Švýcarsku jsou součástí samostatných dohod.

** Discovery+ zatím není dostupná v ČR, kde funguje Eurosport Player.

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Discovery+, Food Network Kitchen a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.