Český BAUHAUS vybral ve sportovní výzvě téměř 155 000 korun, které věnuje nadačnímu fondu Krtek

Praha, 14. 10. 2021 – Síť odborných center BAUHAUS úspěšně absolvovala první ročník evropské sportovní výzvy BAUHAUS Corporate Challenge Europe. Cílem akce bylo překonat 23 444 km dlouhou virtuální trasu napříč evropskými státy a za každý překonaný kilometr věnovat finanční částku pro dobročinné účely. Do sportovní události, která se konala na konci září, se zájemci zapojili formou běhu, chůze nebo jízdy na kole. „Sportovně-dobročinné akce se účastnili také zaměstnanci společnosti v České republice, kteří společně nasbírali 15 489 kilometrů. BAUHAUS díky nim přispěje 154 899 Kč nadačnímu fondu Krtek, který pečuje o dětské pacienty s rakovinou,“ říká Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.

Do výzvy se zapojili zaměstnanci společnosti ze všech 19 evropských zemí, ve kterých BAUHAUS působí. V porovnání s evropskými zeměmi byla Česká republika nejúspěšnější z hlediska průměrného počtu nasbíraných kilometrů na účastníka, který dosahuje hodnoty 107 km/sportovce. Nejlepší účastník za Česko se pak v celoevropském měřítku umístil na 3. místě, když během 14denní výzvy dokázal nasbírat 1 212 kilometrů. Dařilo se i v kategorii žen, tu opanovala s 893 nasbíranými kilometry česká účastnice, v absolutním pořadí jí patřilo 7. místo. 

„Máme radost, že se prvního ročníku sportovní výzvy BAUHAUS zúčastnilo velké množství zaměstnanců jak napříč Evropou, tak i v České republice. Všichni se navíc zapojili se značným nadšením. Původně plánovaných 23 444 kilometrů jsem velmi rychle překonali a dosáhli jsme až na úctyhodných 202 280 kilometrů a účastníci z České republiky tomu velmi napomohli. Další ročník bude o to větší výzvou,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS. 

Za nasbírané kilometry budou napříč Evropou věnovány finanční prostředky na různorodé dobročinné účely. V Česku se BAUHAUS rozhodl za každý překonaný kilometr přispět částkou 10 Kč nadačnímu fondu Krtek, který pomáhá dětem s onkologickým onemocněním. „Díky velké snaze a účasti našich kolegů přispějeme v České republice částkou téměř 155 000 Kč. Jsme rádi, že jim můžeme finančně pomoci a třeba inspirujeme i další, kteří fond alespoň malou částkou podpoří,“ uvádí Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS. Nadace Krtek zajišťuje nemocným nejen personalizovanou léčbu, ale nabízí podporu i jejich rodinám a dlouhodobě podporuje výzkum léčby. „Jsme zaměstnancům i celé společnosti BAUHAUS velmi vděční a děkujeme jim za významnou finanční podporu, bez které bychom nemohli pomáhat my,“ dodává Zuzana Boháčová, projektová manažerka nadace Krtek.

Sportovní výkony zaměstnanců byly během akce zaznamenávány prostřednictvím speciální mobilní aplikace a GPS. Technologie umožnila okamžitý přehled nejen o absolvovaných kilometrech jednotlivce, ale i aktuálním pořadí v porovnání s ostatními. Kompletní přehled o aktuálním počtu nasbíraných kilometrů napříč evropskými zeměmi a pořadí účastníků pak poskytovala speciální firemní microsite. Součástí byla i mapa ukazující postup sportovců na virtuální trase ze švýcarského Bernu do německého Mannheimu, místa vzniku společnosti BAUHAUS. Účastníci měli možnost podělit se o výkony také prostřednictvím sociálních sítí. Jejich příběhy byly zaznamenány pod hashtagy #teamBAUHAUS a #BAUHAUScorporatechallenge. Označené příspěvky, fotografie a videa se na microsite propisovaly na tzv. Social Wall.

O společnosti

První odborné centrum BAUHAUS bylo otevřeno na jaře roku 1960 v německém Mannheimu. Od té doby se stal BAUHAUS tradičním místem pro nákup všeho potřebného pro dílnu, dům i zahradu. Miliony zákazníků najdou pod jednou střechou 15 oddělení a díky tomu šetří nejen čas, ale i peníze a starosti spojené se sháněním všech nezbytností. 

V České republice je BAUHAUS otevřen zákazníkům již od roku 1993 a aktuálně najdete jeho prodejny v 5 městech po celé České republice.  Společnost se mimo jiné angažuje v mnohých CSR aktivitách, dlouhodobě svou pomoc směřuje k dětským domovům a nadačním fondům pro děti a hendikepované, ale i nemocnicím. BAUHAUS stále více dbá na životní prostředí, a proto spolupracuje na vývoji udržitelných alternativ nabízených produktů. V letošním roce se BAUHAUS v České republice zaměří také na potřebnou obnovu lesů a další proekologické aktivity.