Aukro startuje novou dlouhodobou marketingovou kampaň

Název kampaněAU!WAU! Dejte věcem nový život

Hlavní sdělení: 

V prvních třech spotech cílí Aukro na střední a mladší generaci řešící svízele spojené s přebytečnými věcmi, které mají doma.  Koncept drží jednotnou linii a šíří myšlenku Prodávejte a nakupujte na největším on-line českém tržišti Aukro.cz. A dává poselství: “Dejte věcem nový život”. Založen je na emocích, radosti z úlovků, ale i z toho, že se věcí zbavíme. Také je o vášni sběratelů, o příbězích věcí. Aukro je optimistická, pozitivní značka, šíří radost z prodeje i nákupu, napomáhá udržitelnému přístupu, dává šanci věci znovu použít, nehromadit je, omezit zbytečnou spotřebu a recyklovat.


Komentář AUKRO:

Jan Sadílek, CEO AUKRO: Aukro je na trhu 18 let a brand potřebuje osvěžit. Cílem je Aukro především připomenout a učinit ho relevantní cílové skupině. Chceme tak nyní oslovit i mladší generaci, která si zařizuje první byt, mladé rodiny s dětmi, kde se hromadí věci, které už nepotřebují a také kutily, kteří mají doma různé poklady. Chceme, aby se Aukro stalo první volbou pro prodej nepotřebných věcí a ulovení aktuálně potřebných nejen pro domácnost, garáž či zahradu, ale i jen tak – pro radost či sběratelskou vášeň. Chceme Aukro asociovat s radostí ze zbavení se přebytečného i s radostí z nabytí nového. Koncept AU!WAU! přináší výraznou a dynamickou komunikaci, motivuje k akci. Hodně věříme i na český humor.


Termín kampaně: 

dlouhodobá kampaň, start 20. října, poběží i v roce 2022

Formáty: Média pro Q4: TV, YT bumper, on-line videa, display, SM
Celkově natočeno 6 spotů, 3 bumpery, 6 rádio spotů. Nyní na startu releasovány první 3 spoty.

Kreativní agentura: WERK CAPMProdukce: Film ServiceRežisér: Štěpán Vodrážka

Spoty a klíčový vizuál:https://aukro.cz/stranka/au-wau-dejte-vecem-novy-zivot