Direct koupil už třetí autocentrum. Chystá přezutí auta do 300 sekund i garanci mobility

Direct pokračuje v budování sítě autocenter po celé České republice. Nově koupil K.E.I. v Brně. Cílem je revoluce ve světě autoslužeb a silné propojení s pojišťovnou.

Výměna všech kol do 300 sekund nebo garance mobility pro všechny klienty Direct family zdarma. To jsou některé z plánů nově vznikajícího Direct auta, společnosti úzce navázané na Direct pojišťovnu. Že to Direct myslí vážně, dokazuje koupě letos už třetího autocentra. „Nově jsme koupili Autocentrum K.E.I. v Brně a pokračujeme tak v naší snaze přiblížit naše služby všem lidem v České republice. Špičkově pokrýváme Prahu a akvizicí K.E.I. budeme schopni přinášet naše služby i klientům na Moravě,“ říká Pavel Řehák, zakladatel Direct family – rodiny firem kolem Direct pojišťovny. Koupi ještě musí posvětit antimonopolní úřad. 

Kromě brněnského autocentra Direct letos koupil i dvě pražské firmy – Autotrio v Modřanech a NH Car, které je jedno z největších autocenter v hlavním městě.

Zážitek pro všechny, výhody pro klienty Directu

Direct auto klientům kromě servisu nabídne i prodej a koupi jejich vozu tak, aby to pro ně bylo co nejpříjemnější. „Chceme nabízet upřímnou a otevřenou komunikaci, poctivost, rychlost, jednoduchost a řemeslnou kvalitu,“ vysvětluje Petr Lehký, ředitel nově vznikajícího Direct auta. 

Výměna kol za 300 sekund

I když je vše teprve na začátku, už nyní vznikají konkrétní nápady, jak autoslužby vylepšit. „Chceme například maximálně zrychlit a zjednodušit výměnu kol. Bavili jsme se o projektu, kterému pracovně říkáme Direct 300. Jde o to, že klientovi chceme garantovat, že jeho auto přezujeme do 300 sekund, tedy do 5 minut. A kdybychom to náhodou nestihli, tak bude mít vše zdarma,“ popisuje jeden z nápadů Lehký.

Náhradní auto zdarma pro klienty Directu

Služby Direct auta bude moci využívat každý. Výhodu budou mít klienti Direct pojišťovny. „Už nyní jsme rozjeli pilotní projekt v našem servisu v Modřanech, díky kterému každý, kdo má škodovku a pojištění od Directu, může využít náhradní auto zdarma. Jde nám o garanci mobility, aby se každý dostal vždy tam, kam potřebuje. Když tedy klient Directu bude opravovat auto u nás déle než 24 hodin, může hned odjet náhradním vozem, který mu po dobu opravy zdarma půjčíme,“ dodává Lehký. 

Zároveň upozorňuje, že vše je teprve na začátku. „Vize ale máme velké. Chceme například zavést on-line odbavení servisu v appce, virtuální autobazar s přímým vstupem pro klienty Direct pojišťovny nebo správu auta v mobilu,“ plánuje Lehký.

O Autocentru K.E.I.

Autocentrum v brněnských Vinohradech vzniklo v roce 1996. Dlouhodobě patří mezi nejúspěšnější prodejce a servisní místa v rámci České republiky. Vděčí za to mimo jiné i vyškolenému a zkušenému personálu, který má za úkol ve všech oblastech zákazníkovi poradit a vybrat pro něj nejvýhodnější variantu zvolené služby.

O Direct family

Direct family je skupina firem, která zahrnuje Direct pojišťovnu, Fidoo a od letošního roku také Direct auto. Celá skupina má obrat ve výši více než 5 miliard korun a obsluhuje 450 tisíc zákazníků. Direct family vznikla a roste na pevných hodnotách s cílem dodávat špičkový klientský zážitek. Všechny firmy v rámci skupiny VIGO mají za cíl přinášet výjimečný klientský zážitek a posouvat hranice a standardy daného odvětví. Skupinu vlastní VIGO Investments v čele s Pavlem Řehákem.