Konec roku v hotelové síti OREA Hotels & Resorts? Očekávanou rekordní poptávku zastavily pandemické restrikce

Ještě začátkem listopadu odhadovalo vedení hotelové sítě  OREA Hotels & Resorts měsíční nárůst poptávky o zhruba 5 procent oproti předpandemickému roku 2019. Očekávané rekordní výsledky však byly z důvodu plošných restrikcí nahrazeny poklesem hostů a rušením rezervací. Průměrná obsazenost ve všech hotelech dosáhla v listopadu 41 procent, což je o 16 procentních bodů méně než před dvěma lety.

I přes náročné období způsobené pandemií koronaviru investuje vedení hotelové sítě OREA Hotels & Resorts do neustálého zlepšování servisu a nových produktů, které svým hostům nabízí. I to byl důvod zvýšené poptávky a očekávaných rekordních výsledků, které byly nakonec negativně ovlivněny plošnými protipandemickými opatřeními. 

Průměrná obsazenost ve všech hotelech sítě OREA Hotels & Resorts  dosáhla v listopadu 41 procent, což je výrazně za očekáváním z počátku měsíce. Díky neustále se zlepšující kvalitě služeb však hosté v hotelech utrácejí více peněz. Tento trend se nejvíce projevuje na horských resortech, kde se průměrná útrata zákazníka v porovnání s rokem 2019 zvýšila až o 50 procent. 

„Horší je situace v městských a lázeňských hotelech, které byly a stále jsou nejvíce zasažené omezeným cestováním přes hranice a také rušením skupinových rezervací. Poptávka o tyto hotely v porovnání s rokem 2019 poklesla zhruba na polovinu,“ říká ředitel obchodní strategie hotelové sítě OREA Hotels & Resorts Jiří Fontana.

Zároveň dodává, že i přes celkový pokles skupinových rezervací se povedlo zaujmout více individuálně cestujících klientů a zvýšit jejich počet o 25 procent v porovnání s rokem 2019.  

O OREA Hotels & Resorts

OREA Hotels & Resorts je tuzemská hotelová síť, která nabízí ubytování v 16 hotelech napříč nejkrásnějšími lokalitami celé České republiky. Širokou nabídkou aktivit potěší každého, přes rodiny s dětmi a domácími mazlíčky, nadšené sportovce, až po vytížené korporátní pracovníky. Díky vysoké kvalitě nabízených služeb a proškoleného personálu je zaručena spokojenost i těch nejnáročnějších klientů.