Mailkit obsahovým garantem E-mailing Summitu, který se uskuteční v rámci Czech Online Expo

Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, se 16. až 17. února zúčastní veletrhu Czech Online Expo v pražských Letňanech. Zároveň bude garantem E-mailingového Summitu, který v jeho rámci proběhne. 

“Obsah E-mailing Summitu máme na starosti už poněkolikáté. Vystupující se vždy snažíme volit tak, aby jejich příspěvky účastníky co nejvíce obohatily. Letos jsme oslovili odborníky, kteří u nás představují špičku v tom co dělají a jsme rádi, že naše pozvání přijali. Účastníci se tak mohou těšit na pět příspěvků, které jim ukáží způsoby k vylepšení vlastních e-mailingových kampaní,” říká Jakub Olexa, ředitel Mailkit.

Martin Mikšovský ze společnosti Mathrix se ve svém příspěvku zaměří na propojení on-line a off-line prostředí do modelu, který může zvýšit efektivitu kampaní o desítky procent. Pavel Pola z Etnetera Activate, který se zaměřuje na doručitelnost a angažovanost, se pokusí pojmenovat problémy, které mohou brzdit e-mailový marketing firem. 

Výhodám automatizace e-mailingu se bude věnovat Michal Mitas, Digital Marketing Manager Seznamu. Jakub Libřický se ve své přednášce bude věnovat dopadu e-mailingu na celkový byznys a krátkodobé i dlouhodobé zvyšování výkonu. 

Na závěr summitu bude následovat panelová diskuze, během které na dotazy odpoví Jakub Olexa (Mailkit), David Finger (Seznam.cz) a Boris Mutina (Excello). 

E-mailing Summit proběhne 16. února v pražských Letňanech v rámci veletrhu Czech Online Expo v samostatném sále. Vstup na přednášky je pro všechny účastníky veletrhu zdarma.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Seznam, společnosti Baťa a E.ON a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, Hooky, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě ANA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.