Malými krůčky k bohatějším chuťovým zážitkům

Skutečně neodolatelné burgery slibuje nyní díky vylepšeným recepturám a přípravným procesům společnost McDonald’s. V rámci globální iniciativy zavádí ve všech svých restauracích drobné změny, které však budou mít velký pozitivní dopad na lepší chuťový profil hovězích hamburgerů. Hlavní změny se týkají především způsobu grilování masa, přípravy cibule, výrazné obměny doznaly i tradiční žemle. 

Hovězí burgery, které stále vévodí ročním prodejům společnosti, se letos dočkaly vylepšení. Změny možná nejsou patrné na první pohled, ale chuťově se jedná o nový zážitek. Společnost zavedla nové standardy při grilování masa, jedná se o změnu zejména v nastavení grilu, jehož výsledkem je na povrchu opečenější maso, které je ale uvnitř mnohem šťavnatější. Zákazníci také jistě ocení, že do oblíbeného Big Macu se nyní přidá o 50 % více omáčky. Změny doznaly také žemle, které jsou nyní díky změně jejich složení nadýchanější, vláčnější a na první pohled lesklejší. Také cibule doznává nyní změny. Díky prohřátí cibule přímo na grilu dochází ke zjemnění její chuti a zvýraznění vůně, která ještě více podtrhuje chuť masa i celkový chuťový profil burgeru. V neposlední řadě byly zavedeny také nové postupy v přípravě sýra. Díky kterým se nyní sýr lépe roztaví, zachová si více vůně i chuti a burger neochladí.   

Novinky v rámci receptur i přípravných procesů jsou pro společnost velkým krokem, jedná se o jednu z nejzásadnějších změn v historii společnosti McDonald’s. „Ano, je to tak. Aktuálně zaváděné nové procesy jsou, hned po přechodu na nový typ restaurací, který začal v roce 2019, nejzásadnější změnou v třicetileté historii českého McDonald’s. Věříme, že zákazníci rozdíl poznají, ostatně naše průzkumy veřejného mínění to zatím potvrzují. Změny jsou jasně citelné, a to nejen co se samotné chuti burgerů, ale i všech ostatních smyslů, týče. Cílem těchto změn je dosažení dokonalé harmonie chuti. Doufáme, že pravidelní zákazníci novinky ocení a že ti sváteční se k nám budou díky mnohým vylepšením vracet častěji,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s ČR a SK. 

O společnosti McDonald’s:

McDonald’s aktuálně provozuje již 105 restaurací na českém trhu, kde působí již více než 25 let. První restaurace byla otevřena 20. března 1992 v pražské Vodičkově ulici. McDonald’s dlouhodobě usiluje o snížení dopadů provozu restaurací i aktivit svých dodavatelů na životní prostředí a podniká kroky, kterými se snaží na důležitost těchto otázek upozornit. Od roku 2000 společnost v České republice třídí veškeré obaly od zákazníků v restauracích. Obaly od dodavatelů či použitý olej z fritéz třídí již od roku 1992. Aktuálními změnami na cestě k šetrnějšímu provozování restaurací je v McDonald’s odstranění plastových kelímků, přechod z plastových na papírová brčka. Ročně tím McDonald’s předejde výrobě 100 tun plastu.