PUMA se spojila s vysokým krejčovstvím francouzského módního domu a Romeo Backhamemm

Romeo Beckham a Mia Regan se poprvé představí jako pár v globální kampani se značkami PUMA a AMI.

PRAHA, 5. března 2022 – Pařížský módní dům AMI se připojil k rodině PUMA a společně vytvořili kolekci, která spojuje vysoké krejčovství a inovativní design sportovního oblečení. Kampaň ke společné kolekci s Romeo Beckhamem a Miou Regan čerpá inspiraci v myšlence, že štěstí spočívá v lidech, kterými se obklopujeme.

Prémiový šatník PUMA x AMI je inspirován novou érou úspěchu, která se nepřizpůsobuje konkrétnímu pohlaví, jedinci či vzhledu. Érou, která vyzývá naše současné vnímání, jenž není zaměřené jen na sebe sama, ale na to být vděčný za ty, kterými se obklopujeme; vděčný za naší vybranou rodinu. „Spolupráce s AMI nebyla žádnou náhodou. Název doslova znamená „přítel“ a o tom všem PUMA je – o komunitě, o rodině,“ řekl Adam Petrick, Global Marketing Director společnosti PUMA. ” S neskutečnou radostí navazujeme spolupráci s takovým kreativcem jako je Alexandre, který skutečně rozumí nutnosti pozdvihnout siluety sportovního oblečení, stejně jako potřebě vytvoření komunity prostřednictvím pozitivního sdělení.“ 

Minimalistický branding kolekce, kombinace neutrálních i výrazných barev a prémiových materiálů posouvá sportovní oblečení o úroveň výš. AMI de Coeur, charakteristický symbol AMI, se spojuje s logem PUMA a vytváří tak co-brandovou grafiku, která prostupuje celou kolekcí. “Jsem velmi hrdý na způsob, jakým jsme loga propojili, myslím, že výsledek je velmi působivý. Je to dárek pro nás v AMI, ale i pro PUMU,” říká Alexandre Mattiussi, zakladatel a Creative Director značky AMI.  „Je to něco, co společně sdílíme a čemu říkáme přátelství. Je to velmi upřímná spolupráce, která nic nepředstírá a není okázalá.“

V globální kampani, kterou nafotil fotograf Eddie Wrey, se objevují Romeo Beckham a Mia Regan. “Nejvíc se mi na nich líbí jejich energie a individuální styl. Jsou nepochybně zamilovaní. Romeo a Mia velmi dobře ztělesňují ducha této kolekce,” odpověděl Mattiussi na otázku, proč si značky vybraly právě tento pár jako hlavní tváře debutové kampaně.

V kolekci se objevují některé z klasických modelů tenisek PUMA, mezi nimiž nechybí klasiky jako Slipstream Lo, Suede Crepe a nově vydané Suede Mayu. Oblečení zahrnuje trička, polo trička, bundy, mikiny s kapucí, šortky, mikiny bez kapuce, kalhoty a podprsenky. Jednotlivé kousky lze dokonale kombinovat a vytvořit si tak kompletní šatník. Spolupráce by však nebyla kompletní bez doplňků, jako jsou klobouky, kšiltovky nebo tašky přes rameno či do ruky.

“Alexandrovu práci sleduji už nějakou dobu. Od chvíle, kdy jsem nastoupil do PUMY, jsem přemýšlel o tom, jak skvělé partnerství by to bylo. Dnes jsem výsledkem nadšený,” řekl Heiko Desens, globální kreativní ředitel PUMY. “Byla to autentická spolupráce. Oba naše týmy přinesly spoustu nápadů a podařilo se nám navrhnout nadčasovou kolekci, která pro současného zákazníka posouvá klasické sportovního oblečení o úroveň výš.”

Kolekce PUMA x AMI bude k dostání exkluzivně v prodejnách AMI od 16. března a celosvětově od 19. března na stránkách PUMA.com, v prodejnách PUMA a v České republice exkluzivně také ve Footshopu.

#PUMAxAmi

PUMA

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

AMI

Značka byla založena v roce 2011 v Paříži a právě Paříž je jejím hlavním zdrojem inspirace. AMI nabízí stylový a komplexní šatník pro muže i ženy, který stírá hranice mezi ležérností a elegancí. Název AMI, francouzský výraz pro slovo přítel, si pohrává s iniciálami zakladatele a kreativního ředitele Alexandre Mattiussiho. AMI reflektuje zvláštní typ nonšalance francouzského hlavního města, která je mladá, cool a bezstarostná. Značka, která představuje uvolněný, autentický a přátelský přístup k módě, získala v roce 2013 prestižní cenu ANDAM. V současné době provozuje 20 obchodů v Paříži, New Yorku, Tokiu, Londýně, Soulu a pevninské Číně a zároveň je k dostání ve více než 500 prodejních místech po celém světě.