Biopekárna Zemanka spouští svoji první televizní kampaň, představuje také nový web

Praha, 5. května, 2022 – Oblíbená značka sušenek a krekrů v bio kvalitě, Biopekárna Zemanka, spouští po 15 letech na trhu svoji první televizní kampaň. Jedná se o součást širší strategie a cílů společnosti pro letošek – oslovit české spotřebitele, kterým záleží na kvalitě potravin. Pro tento účel Zemanka v březnu změnila vizuál svých obalů, v dubnu otevřela svůj první vlajkový obchod a nyní spolu s televizní kampaní představuje i nový web.

 „Naše značka je dobře známá mezi příznivci bio potravin a u rodičů malých dětí, pro které pečeme speciální sušenky. Věřím ale, že Češi si v posledních letech začali více uvědomovat, co si dávají na talíře a odkud dané potraviny přichází do supermarketů. Chceme se proto představit širší skupině spotřebitelů a ukázat, odkud bio potraviny pochází a že mají vynikající chuť,” říká Jan Zeman, majitel Biopekárny Zemanka o tom, proč se firma letos rozhodla začít aktivně oslovovat nové skupiny spotřebitelů.

Samotný klip kampaně přibližuje zákazníkům způsob, jakým se z mouky a pravého kakaa stane těsto, pak sušenka, a nakonec hotový zabalený produkt, který zákazníci najdou na pultech obchodů. Kampaň poběží v květnu na TV Nova, následně bude podpořena také online kanály. Vizibilitu značky a nových obalů má za cíl pozvednou i nově otevřená prodejna Zemanky v pražském OD Kotva na Náměstí republiky.

Velkými změnami si letos prošla i vizuální identita značky. Pro obaly využívá svěží pastelové barvy a nebojí se hravosti. Na obalech najdete roztomilou ovečku v kakaovém lusku, hořkou čokoládu surfující na kousku kokosu nebo slunečnicová semínka tančící kolem kousků sýra. Do stejného vizuálu je laděný i nový web a e-shop společnosti. Ten letos získal ocenění Udržitelný e-shop v soutěži ShopRoku společnosti Heureka.

Biopekárna Zemanka letos kromě marketingových kampaní slaví také obchodní úspěchy. V minulém roce si získala pozornost díky odvážným spolupracím s UGO, IKEA, či Plzeňským Prazdrojem. Těmto firmám pomáhá zpracovávat zbytkové suroviny z výroby a peče z nich výborné cirkulární sušenky a krekry. Začátkem roku 2022 je Biopekárna Zemanka začala dodávat i do velkých obchodních řetězců jakými jsou Globus a Kaufland. Očekává se proto zvýšená poptávka po cirkulárních produktech a Zemanka spolu s partnery by tak za rok mohly upéct sušenky a krekry i z několika tun zbytkové suroviny.


Biopekárna Zemanka je český výrobce sladkých bio sušenek a slaných bio krekrů. Byla založena v roce 2006 v malé obci Oříkov u Sedlčan ve středních Čechách. Všechny produkty pečeme podle našich vlastních originálních receptur a s nadšením je připravujeme tak, aby měly nejen vysokou kvalitu, ale i skvělou chuť. Výrobu na počátku řídila Věra Zemanová, profesionální cukrářka a gastronom s více jak 40letou praxí. Jan Zeman vede celou pekárnu a řídí provoz spolu s týmem nadšených kolegů. www.biopekarnazemanka.cz