Metropole Zličín mění svůj koncept: seznamte se #METstyl

Nákupní centrum Metropole Zličín po letech výrazněji mění svůj komunikační přístup. V květnu představí svůj zbrusu nový komunikační koncept, který zastřešuje jednoduché #METstyl. Rodinné obchodní centrum se tak veřejnosti a v médiích začne profilovat jako místo módy a stylu, jako nový Fashion Point. Nová linka bude nedílnou a dlouhodobou součástí všech komunikačních kanálů i zde pořádaných eventů. 

Pro přechod na nový koncept nebyl měsíc květen vybrán náhodně. Nová identita bude představena prostřednictvím Fashion Weekendu, který se uskuteční druhý víkend v květnu, následně se promítne ve všech komunikačních kanálech. „Chceme našim zákazníkům přiblížit svět módy a nových trendů v této oblasti. Prostřednictvím květnového Fashion Weekendu představíme všem návštěvníkům Metropoli Zličín ve zcela novém světle – jako nový Fashion Point. Věříme, že díky této nové komunikační strategii zastřešené konceptem #METstyl přineseme zákazníkům nový a zajímavý obsah z oblasti módy a stylu, který je bude bavit. Součástí nového přístupu je také spolupráce s fashion stylistkou, která, ve spolupráci s agenturami, z významné části zaštítí naše komunikační kanály a aktivity,“ říká marketingová manažerka Metropole Zličín Michaela Machovičová. 

Všudypřítomný #METstyl  

Novou kampaní láká Metropole Zličín všechny, kteří se aktivně zajímají o oblast módy, ale také ty, kteří v této oblasti tápou a potřebují radu či inspiraci. Komunikační koncept se projeví ve všech sférách, od webu, jehož součástí bude nově také módní blog pod vedením fashion stylistky Barbory Havlíkové, přes komunikaci v digitálu, PR i na sociálních sítích. Do projektu a nové identity jsou zapojeny všechny agentury, které s Metropolí Zličín spolupracují. O digitál, vizuály a copy se stará Leo Burnett, o PR agentura MSL, správa sociálních sítí jde za WETRUST.