Skip to content

Databáze tiskových zpráv a Kalendář akcí

  • Twitter

FeedIT

  • Tiskové zprávy
    • Všechny tiskové zprávy
    • Přehled všech zadavatelů
    • Chci zveřejnit tiskovou zprávu
  • Kalendář akcí
    • Všechny akce
    • Registrace akce do Kalendáře akcí
  • Ceník
  • Kontakt
    • O FeedIT.cz
    • Novinky na FeedIT.cz
    • Zásady cookies (EU)
  • ✏▶ Chci zveřejnit tiskovou zprávu

Novým Head of Performance agentury Acomware je Vladimír Spurný

23. 6. 202223. 6. 2022 by FeedIT.cz, posted in #FeedIT+, Personálie, Tisková zpráva

👉 Dostupné pouze pro předplatitele FeedIT+

Tagged Acomware

Navigace pro příspěvek

Previous postSystém propojeného osvětlení pro města a obce pomáhá vytvořit chytřejší a více atraktivní místo k životu a zároveň šetří náklady na energie

Nejnovější příspěvky

  • Novým Head of Performance agentury Acomware je Vladimír Spurný
  • Systém propojeného osvětlení pro města a obce pomáhá vytvořit chytřejší a více atraktivní místo k životu a zároveň šetří náklady na energie
  • Jak se mohou i malé a středně velké firmy bránit novým hrozbám? Pomocí sandboxingu.
  • PUMA She Moves Us spolupracuje s Nicole McLaughlin
  • Standardizované služby e-shopům nestačí. Individualizaci v podobě reverzní logistiky či kompletace zboží vyžaduje 70 % klientů fulfillmentu
Tiskové zprávy
  • Všechny tiskové zprávy
  • Všichni zadavatelé
  • Chci zveřejnit zprávu
  • Ceník a podmínky
Kalendář akcí
  • Všechny akce
  • Registrace akce
  • Ceník a podmínky
O FeedIT.cz
  • Kontakt
  • Novinky na FeedIT.cz
  • O službě FeedIT.cz
  • Zásady Cookies
Proudly powered by WordPress | Theme: Karuna by Automattic.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}