MONITOROVACÍ ZPRÁVA 08/2022: Nevyžádané marketingové hovory krok za krokem; jak reklamovat sporné vyúčtování; čtvrtletní přehled stížností a dotazů

Praha, 24. srpna 2022 – V srpnové monitorovací zprávě se věnujeme marketingovým voláním – vzhledem k velkému zájmu o problematiku z řad médií a občanů, kteří zasílají stále vyšší počet stížností, jsme na stránky Úřadu umístili přehledný manuál, jak se při takovém telefonátu chovat. Jelikož vyšší počet stížností jsme zaznamenali také na domněle nesprávné vyúčtování ceny za služby, připomínáme v dalším materiálu, jak správně podat reklamaci a případnou námitku proti jejímu vyřízení. Přinášíme také pravidelný přehled dotazů a stížností za uplynulé čtvrtletí. 

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).