Vojta Kotek se vrací jako nešikovný manžel. BAUHAUS v podzimní kampani přinese nové scénky.

Praha, 5. září 2022 – Síť odborných center BAUHAUS navazuje na svou jarní kampaň s názvem „Nešikovný manžel“ a spouští dnes další, podzimní verzi. V hlavní roli se opět objeví Vojta Kotek, který se kromě ztvárnění ústřední postavy ujal i režie. „Jarní kampaň zaznamenala u diváků úspěch a věříme, že podzimní kampaň bude neméně úspěšná, budeme pokračovat s konceptem nešikovného manžela, diváci se dočkají nových scének. Důraz klademe na klíčové sdělení – v odborných centrech BAUHAUS najdou zákazníci vše potřebné pro dílnu, dům a zahradu, a to včetně odborného poradenství, bez kterého se to, jak bude patrné ve spotech, občas neobejde,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.

Ve spotech vystupuje vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i herečka Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. V epizodních rolích se objeví také Zdeněk Charvát (Divadlo v Celetné). „Spolupráce s Vojtou Kotkem byla už při přípravě jarní kampaně perfektní, diváci ocenili nejenom způsob, jakým Vojta s Eliškou ztvárnili manželský pár, ale líbilo se jim i odlehčené a zábavné pojetí videí. V tomto duchu se ponese i naše podzimní kampaň,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.

Na podobě komunikace opět spolupracovaly společnosti KNOWWORKS a Stink Films. Za kreativními návrhy stojí Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang. 

Podzimní část kampaně bude k vidění na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group i ČT. Spolu s 30s spoty budou vysílány také 10s remindery a 10s sponzorské vzkazy, pro online jsou připraveny i 20s a 6s verze spotů. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně rádia, printu nebo OOH. Probíhat bude také přímo v odborných centrech BAUHAUS, kde bude doplněna o instore prvky.

O společnosti

První odborné centrum BAUHAUS bylo otevřeno na jaře roku 1960 v německém Mannheimu. Od té doby se stal BAUHAUS tradičním místem pro nákup všeho potřebného pro dílnu, dům i zahradu. Miliony zákazníků najdou pod jednou střechou 15 oddělení a díky tomu šetří nejen čas, ale i peníze a starosti spojené se sháněním všech nezbytností. 

V České republice je BAUHAUS otevřen zákazníkům již od roku 1993 a aktuálně najdete jeho prodejny v 5 městech po celé České republice.  Společnost se mimo jiné angažuje v mnohých CSR aktivitách, dlouhodobě svou pomoc směřuje k dětským domovům a nadačním fondům pro děti a hendikepované, ale i nemocnicím. BAUHAUS stále více dbá na životní prostředí, a proto spolupracuje na vývoji udržitelných alternativ nabízených produktů. 
www.bauhaus.cz