Šetřete s privátními značkami z Lidlu

Zákazníci v Lidlu nemusí šetřit na sobě, aby zároveň šetřili peníze. Výrobky vlastních značek totiž spojují nejvyšší kvalitu a zároveň tu nejlepší cenu. Nahlédnout do filozofie Lidlu založené právě na privátních značkách, umožňuje nová kampaň, která odstartovala v pondělí.

Kampaň je zaměřená na zdůraznění výhod privátních značek, které tvoří více než 75 % veškerého nabízeného sortimentu Lidlu. Kvalita priváních značek je v porovnání se značkovými výrobky rovnocenná a často vyšší, cena je ale pro zákazníky mnohem výhodnější. Cílem kampaně je pak poukázat na to, že si zákazníci nemusí odepírat kvalitu jen kvůli tomu, aby ušetřili. „Za úspěchem našich vlastních značek stojí pečlivý výběr dodavatele. Jsme to my, kdo u těchto výrobků určuje, jak budou vypadat a chutnat, můžeme definovat také zásady jejich složení. U jednotlivých produktů se například snažíme nahrazovat palmový olej, žádné naše uzeniny neobsahují separát a podobně. Na nových produktech nebo jejich vylepšeném složení vždy spolupracujeme s našimi dodavateli,“ upřesňuje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup.

Součástí kampaně je postupné představení skupin výrobků, které si zákazníci v Lidlu mohou zakoupit za skvělou cenu a přitom se spolehnout na prvotřídní složení. Zahrnovat přitom bude mléčné i masné výrobky, pečivo, ale také základní potraviny. Zákazníci se s ní budou setkávat až do října nejen v prodejnách, ale také na stránkách letáku, sociálních sítích či prostřednictvím TV spotu.

Překvapení pro školáky

Na začátku školního roku Lidl samozřejmě nezapomněl ani na malé a velké školáky. V prodejnách se totiž od pondělí 5. září opět setkají s populárními postavičkami Stikeez, které v aktuální akci ztvárňují vybavení domácnosti. Seznámí se například se zubním kartáčkem Štětíkem, lednicí Studénkou, kaktusem Bodlíkem nebo batohem Zipíkem. Celá parta, se kterou bude doma opravdu veselo, čítá 24 postaviček, za nákup nad 300 Kč je možné získat 1 figurku. Akce se přitom nevztahuje na nákupy na lidl-shop.cz. 

Aby byla sbírka kompletní, mohou si zájemci pořídit také sběratelské album za 79,90 Kč a sběratelský pytlík za 24,90 Kč. Postavičky je možné zakoupit také samostatně za 14,90 Kč. Stikeez figurky budou na nové kamarády vyčkávat ve všech prodejnách od pondělí 5. září až do neděle 2. října, nebo vyprodání zásob.

Více informací najdete na: www.lidl.cz/stikeez 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 298 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika