Invia restrukturalizuje své podnikání ve střední a východní Evropě. Dosavadní generální ředitel Michal Tůma odchází a jeho agendu převezme manažerský tým

Praha, 10. října 2022 – Cestovní agentura Invia, významný prodejce zájezdů stovek cestovních kanceláří v regionu, oznámila, že po 18 letech úspěšné kariéry ji opouští jeden ze zakládajících členů Michal Tůma. Do doby, než bude vybrán jeho nástupce, bude jeho agenda absorbována interně.

Cílem vedení cestovní kanceláře Invia je upevnit svou pozici přední online cestovní agentury (OTA) a experta v segmentu zájezdů. K dosažení tohoto cíle a vytvoření nejlepšího produktu pro své klienty na každém trhu, se management Invia rozhodl zaměřit na proces integrace skupiny a začal centralizovat některá oddělení.

Po roce příprav je integrační proces centralizace úspěšně dokončen, a proto budou ředitelé jednotlivých oddělení odpovědní za každý trh a budou podléhat skupině Invia.

Část agendy CEO zatím převezme generální ředitel skupiny Boris Raoul, COO Mark Jarus a finanční ředitel Martin Höfler. Tyto úkoly bude v budoucnu opět zajišťovat nový generální ředitel pro Českou republiku.

„Jsem rád, že poslední dva roky byly pro Invia Group obzvláště dobré. Nyní jsme silnější než dříve a společnými silami jsme toho hodně dokázali. Jsem přesvědčen, že v tomto kurzu budeme pokračovat a že se během příštího roku vrátíme na předcovidovou úroveň,“ dodává Group CEO Boris Raoul.

O společnosti Invia.cz, a. s.

Společnost Invia.cz, a. s., je největší cestovní agentura v České republice a zároveň autorizovaný prodejce zájezdů ve 250 pojištěných cestovních kanceláří. Dostupná je nejen na internetu, ale i ve více než 70 kamenných pobočkách po celé ČR. Zákazníkům nabízí neustále aktualizovanou nabídku zájezdů v přehledné formě a šetří jejich čas při plánování dovolené. Služby cestovní agentury využilo už více než 3 miliony spokojených cestovatelů.

Invia.cz je součástí Invia Group, která působí také na Slovensku, v Maďarsku, Německu, Rakousku, Švýcarsku a Polsku. Skupina spolupracuje s největšími cestovními kancelářemi v Evropě a ročně odbaví 3 miliony klientů. Kvalitní servis svým zákazníkům zaručuje prostřednictvím špičkových technologií, znalosti cestovního ruchu a několika moderních call center ve středoevropském regionu.