Lidl v červnu naděluje pecky

Léto je obdobím dovolených, výletů a především grilování. Letos si lidé mohou užívat oblíbené letní aktivity bez obav o svůj rozpočet. Po celý červen totiž zákazníci v prodejnách Lidl nakoupí za výhodné ceny díky slevové akci „Červnové pecky“. Speciální slevové kupóny v aplikaci Lidl Plus lze využít každý červnový den. Při nákupu vybraných produktů navíc nakupující získají další produkty zdarma.

Společnost Lidl Česká republika se rozhodla snížit ceny nejen u základních potravin, a představuje akci „Červnové pecky“, která je zaměřená na denní slevové akce. V červnu mohou zákazníci využít speciální slevové kupóny v aplikaci Lidl Plus. Tyto kupóny umožňují při nákupu vybraných produktů získat další kusy zdarma! 

Více za méně

V rámci akce „Červnové pecky“ mohou například ve středu využít speciální nabídku na trvanlivé mléko značky Pilos. Pokud si aktivují kupón v aplikaci, nakoupí v minimální hodnotě 300 Kč a do košíku vloží tři kusy tohoto trvanlivého mléka, dostanou další tři kusy zdarma. „Každý den se naši zákazníci mohou těšit na novou slevovou akci, která jim umožní zakoupit různé zboží za zvýhodněnou cenu a získat další kusy konkrétního produktu zdarma. Tímto způsobem mohou zákazníci výrazně ušetřit a zároveň si užívat kvalitní potraviny a výrobky,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková. Takto výhodně zákazníci mohou nakoupit i máslo, kdy při nákupu dvou kusů získají další kus zdarma, speciální kupon mohou zájemci ve čtvrtek uplatnit také na všechny špekáčky. Více podrobností v aktuálním letáku

Trvalé zlevňování

Lidl se dlouhodobě snaží snižovat ceny u výrobků napříč celým sortimentem. Nejvyšší standardy kvality klade společnost nejen na sebe, ale i na své dodavatele. V rámci dlouhodobých a důvěryhodných partnerství si může obchodní řetězec dovolit snížit ceny i na vlastní náklady. Lidl od roku 2023 trvale snižuje prodejní cenu základních potravin. Jedním z produktů, u kterých klesá cena, je mouka.  Zákazníci si do 21. května minulého roku mohli pořídit mouku za 21,90 Kč, od 3. června letošního roku je k dostání za pouhých 14,90 Kč. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika