Mediální zastupitelství At Media ve spolupráci se společností Inmite již v loňském roce vyvinulo iPhonovou aplikaci, která nabízí aktuální pohled na vývoj sledovanosti televizí. Tentokrát ji doplnila o modul registrace uživatelů a zároveň se chystá na její vývoj i pro uživatele dalších platforem mobilních telefonů. (TZ)
„At Media – Sledovanost je postavena na využití TV-metrových dat a je zajímavou pomůckou pro každého, kdo potřebuje rychlou, jednoduchou a přehlednou informaci o aktuálním vývoji sledovanosti televizí. Aplikace nabízí uživatelům pravidelně aktualizovaná data o průměrném denním Share, vývoji Share v a podílu jednotlivých stanic At Media na jejím celkovém dosaženém Share a to ve dvou cílových skupinách (15-54 a 15+). Součástí aplikace je také sekce novinek z nabídky At Media,“ představuje produkt Rudolf Kukač, Sales support director společnosti At Media.
„Aplikace je v nové podobě doplněna o modul registrace uživatelů, který umožňuje, aby
registrovaní uživatelé dostali k dispozici informace a grafy založené na denních datech,
zatímco uživatelé v At Media neregistrovaní, mají k dispozici informace a grafy založené na
datech týdenních,“ popisuje spoluzakladatel vývojářského studia Inmite Michal Šrajer.
At Media zastupuje 22 tematických stanic, z nichž 13 je měřeno tv-metry. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15- 54 let dosáhla At Media za první dva měsíce tohoto roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3 %. Nejvyšší dosažené hodnoty sharu se přitom v některých dnech pohybovaly až okolo 3,9 %.