Od 1. března změnil zpravodajský portál iDNES.cz svou tvář a již po prvním měsíci se může chlubit několika úspěchy. Tím hlavním je zvýšení účinnosti reklamních ploch o 40 %.
Po úpravě titulních stran jednotlivých rubrik, detailu článku i snížením počtu reklamních ploch se zvýšila účinnost velkých grafických formátů až o 59 % (porovnání CTR u stejného formátu před změnou a po změně designu). U vybraných reklamních kampaní u formátu 300×600 px dosáhla míra prokliku až 0,68 %. (TZ)
„Zvýšení CTR u našich reklamních formátů byl jeden z hlavních cílů nového designu iDNES.cz. Jsme rádi, že naše výzkumy a předpoklady byly správné a že našim klientům můžeme nabídnout za stejné ceny vyšší efektivitu,“ říká Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro on-line reklamu.
V březnu vzrostla i sledovanost videí na iDNES.cz, za březen padl rekord v počtu přehrání dva miliony. Celkově čtenáři iDNES.cz přehráli 6 234 813 videí.
„K rekordním číslům samozřejmě přispěly i výjimečné události v Japonsku. I bez nich jsme ale viděli vyšší aktivitu uživatelů. Jsme rádi, že tím iDNES.cz potvrzuje trend nadprůměrného meziročního růstu, který je patrný již několik let,“ vysvětluje šéfredaktor iDNES.cz Michal Hanák. „Na špici se udrží jen ten, kdo bude mít kvalitní obsah a zároveň efektivní stránky,“ dodává.