Google rozšiřuje zákaznickou podporu českých klientů využívajících reklamní program Google AdWords o telefonickou podporu. Stávající klienti mohou odpovědi na své otázky vztahující se výhradně k využívání služby AdWords získat v pracovní dny mezi 10. a 14. hodinou. Stávajícím i potenciálním zákazníkům je nyní k dispozici také nový vzdělávací YouTube kanál „AdWords Online Univerzita“. (TZ)
Pro telefonickou komunikaci s operátorem ohledně služby Google AdWords je potřebné:
- Být stávajícím klientem služby Google AdWords.
- Mít k dispozici své zákaznické číslo (ID) a přístup do svého AdWords účtu.
- Zodpovědět několik dotazů pro ověření.
Telefonní číslo podpory najdou stávající klienti vždy po přihlášení do účtu AdWords (v pravém horním rohu Centra nápovědy AdWords), případně na stránce „Kontaktování podpory“ (rovněž v Centru nápovědy).
Telefonická podpora ke službě AdWords byla zřízena na základě zpětné vazby uživatelů. Ti o ni projevili zájem prostřednictvím dotazníku, který každý klient obdržel po emailové komunikaci s technickou podporou AdWords.
Novinkou v zákaznické podpoře je také speciální YouTube kanál „AdWords Online Univerzita“ (youtube.cz/adwordsuniverzita), který nabízí bezplatné online kurzy s experty AdWords, kteří inzerentům pomohou zlepšit reklamu AdWords. Kurzy jsou zaměřeny na celou řadu témat, od základních informací pro ty, kteří s AdWords teprve začínají, po informace pro zkušené inzerenty, kteří chtějí zlepšit výkonnost svého účtu.
Veškeré dosavadní možnosti komunikace s podporou služby AdWords zůstávají beze změny. Uživatelé mohou kdykoliv posílat dotazy emailem, nebo směřovat své dotazy na Fórum nápovědy společnosti Google.