Divize tiskáren společnosti HP spustila letní kampaň poukazující na skutečnost, že současné technologie, od mobilního tisku až po cloud computing, kladou v případě IT manažerů stále větší důraz na tzv. měkké dovednosti čili soft skills. Klíčem k úspěchu IT manažerů jsou dovednosti netechnického rázu (TZ)
Zavádění nových technologií do každodenních pracovních procesů přináší změny v náplni práce IT manažerů. Dochází k přesunu pravomocí z back office do kompetence pracovníků, kteří prezentují společnost navenek. Manažer už není pouhým dodavatelem informačních technologií, jeho úspěch tkví ve zvládnutí nové strategické role, která klade důraz na inovace, úsporu nákladů a plnění obchodních cílů.
„Přednosti a dovednosti, které se vyžadují od dnešních IT manažerů, mají čím dál tím více obchodní charakter. Tento trend je pak vidět zejména u malých a středních podniků,“ vysvětluje Vincent Vanderpoel, viceprezident HP divize IPG pro Evropu, Blízký východ a Afriku.
Společnost HP proto zahájila kampaň, v jejímž rámci bude v regionu EMEA po celé léto kromě podpory nové řady profesionálních tiskáren LaserJet poskytovat rady a doporučení, které IT manažerům pomohou se změnou jejich role ve společnosti.
Osobní kouč Allard de Jong, pocházející z Nizozemska, poskytne manažerům rady a praktické tipy, jak upevnit svou pozici ve společnosti a jak budovat kariéru v novém strategickém prostředí (www.allarddejong.com).
V průběhu léta budou na Twitteru http://twitter.com/hp_cz zveřejňovány tipy a triky, jak se úspěšně vypořádat se změnou role IT manažera.
HP ePrint manažerům umožňuje rychleji se rozhodovat
Z průmyslových analýz společnosti Info Trends také vyplynulo, že produktivitu přímo ovlivňuje zvýšení mobility. Důvodem je dostupnost veškerých potřebných informací, které má IT manažer neustále při ruce a jež mu umožňují rychleji přijímat strategická rozhodnutí.#
Technologie HP ePrint umožňuje profesionálům rychleji dosáhnout žádoucích výsledků, a podporuje tak růst jejich kariéry. Mezi její největší přednosti patří bezpečný tisk z chytrého telefonu, tabletu nebo jiných mobilních zařízení odkudkoli na světě.
Cílem letní kampaně HP je rovněž poukázat na přednosti produktové řady LaserJet v rámci oblasti EMEA: „Portfolio HP LaserJet představuje pro firmy strategickou investici. Pomáhá jim optimalizovat jejich provoz, posiluje rozhodování, snižuje provozní náklady a dopady na životní prostředí,“ uzavírá Vanderpoel.
O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti k tomu, aby technologie měly smysluplný přínos pro jednotlivce, firmy, státní správu a celou společnost. Portfolio největší technologické firmy světa zahrnuje tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Konvergencí cloudu a konektivity vytváří HP perfektně provázané, bezpečné a kontextově vysoce senzitivní prostředí pro dokonale propojený svět. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.
-
Info Trends: The Ultimate Guide to Web-to-Print Solutions, 2009