České aerolinie začaly používat nový systém rozesílání svého elektronického newsletteru. Unikátnost řešení Silverpop Engage garantuje doručení sdělení až 96,4 % příjemců. Toho lze dosáhnout díky dohodě o spolupráci s většinou poskytovatelů free mailových služeb. Inteligence tohoto nástroje spočívá v tom, že dokáže velmi rychle specifikovat, v jakou dobu si který příjemce nejčastěji dotčené e-mailové sdělení otvírá. Tomuto zjištění následně přizpůsobí příští rozesílku, a obchodní sdělení tak nezapadne mezi mnohá další.
„Nechtěli jsme pokračovat v paušálním rozesílání obchodních sdělení bez ohledu na to, co koho a kdy zajímá. Moderní nástroj emailingu nám umožňuje kopírovat zájem a poptávku klientů, uvedl Jiří Marek, viceprezident pro obchod a marketing Českých aerolinií.
Moderní emailing, na který přešly České aerolinie, umožňuje propojení webové a emailové analytiky. Silverpop Engage umí vyhodnotit, co si adresát newsletteru prohlíží na webu, na co „kliká“, co čte v newsletteru, případně zda něco nakoupí. Na základě toho je potom generován tzv. dynamický obsah obchodního sdělení ušitý na míru každému příjemci. Nespornou výhodou je aktuálnost sdělení, které s prodlevou v přečtení emailu nezastarává. Systém umí tvořit obsah až v okamžiku otevření elektronické pošty, a to z aktuální nabídky na webových stránkách Českých aerolinií.
Ve veřejné soutěži o řešení výkonnostního emailingu, kterou v závěru roku 2010 vyhlásily České aerolinie, zvítězila společnost VIV NETworks s řešením Silverpop Engage. Prostřednictvím této unikátní technologie je rozesílána celosvětově většina elektronických obchodních sdělení.
VIV NETworks je vedoucí společností v poskytování technologií pro výkonnostní marketing a emailing ve střední a východní Evropě poskytující expertní poradenství těm největším společnostem v regionu. Společnost byla založena v roce 2009 českým podnikatelem Vladanem Hejnicem a jeho partnery. Jeho vizí je změnit tradiční rozesílání miliónů stejných nabídek zákazníkům na zaslání unikátní, cílené nabídky přesně v době, kdy ji příjemce emailu očekává ve své emailové schránce. Výsledkem je zvýšená loajalita zákazníka a od desítky procent vyšší výtěžnost emailů zasílané eCommerce společnostmi. To vše s minimální zásahem do IT systémů. VIV NETworks poskytuje technologii Silverpop a full service pro emailingové řešení v České republice, Slovenské republice a v Maďarsku. Více na http://www.vivnetworks.com/reseni-pro-inzerenty/emailing.
České aerolinie jako vlajkový letecký dopravce České republiky zajišťují spojení z Prahy a také „přes“ Prahu do významných destinací v Evropě, Blízkém Východě, Zakavkazsku či ve Střední Asii. Ve spolupráci se svými partnery nabízí v současné době spojení do 87 destinací ve 45 zemích světa. Spolu se svými dceřinými společnostmi poskytují svým zákazníkům vysokou kvalitu služeb.
Od roku 2001 jsou České aerolinie členem letecké aliance SkyTeam, která nabízí klientům členských aerolinií velký výběr destinací, tisíce frekvencí a návazných spojení. Čtrnáct členů aliance – Aeroflot, Aeroméxico, Air Europa, Air France, Alitalia, China Eastern, China Southern, České aerolinie, Delta Air Lines, Kenya Airways, KLM Royal Dutch Airlines, Korean Air, Tarom Romanian Air Transport
a Vietnam Airlines – ročně přepraví 474 milionů cestujících, kteří mohou denně využít téměř 14 000 letů do 916 destinací ve 169 zemích světa. V roce 2010 SkyTeam oslavil deset let své existence.
České aerolinie jsou držiteli certifikátu podle standardu ISO 14001 (ochrana životního prostředí) a certifikátu podle požadavků IOSA (IATA Operational Safety Audit) představujících nejpokročilejší bezpečnostní standardy v letecké dopravě.