Technology Services Industry Association udělila společnosti HP certifikaci „výjimečné kvality servisních služeb“

PRAHA, 3. listopadu 2011 – Společnost HP oznámila, že její divize počítačů a notebooků pro firemní uživatele získala certifikaci Excellence in Service Operations, kterou uděluje Technology Services Industry Association (TSIA) za vysoký standard technické podpory a služeb v Evropě, na Středním východě a v Africe. HP je jediným výrobcem PC, který získal toto uznání dva roky po sobě. (TZ)

„Zákazníci si mohou koupit počítač s jistotou, že HP bude po celou dobu jeho životnosti zajišťovat kvalitní podporu,“ prohlásil Gilbert Rossi, viceprezident divize Personal Systems Group, Customer Services, HP regionu EMEA. „Tato certifikace dokládá péči, kterou HP věnuje vývoji a implementaci nejlepších pracovních postupů v oblasti servisu a technické podpory.“

„Přímá podpora“ HP PSG EMEA je dostupná ve více než 25 zemích, nabízí možnost výběru z více než 20 jazyků a každý měsíc zpracuje v průměru 150 tisíc požadavků. Během procesu auditu asociace TSIA pečlivě analyzovala postupy a principy řízení podpory pro firemní zákazníky. Podpora po telefonu a internetu či servisní síť – to vše bylo porovnáváno s téměř 300 příklady těch nejlepších postupů z praxe. Kromě toho byly zohledněny i další oblasti, například manažerská podpora, práce s talenty, nástroje podpory a provozní ukazatele.

Spokojenost zákazníků s podporou od HP v porovnání se standardy TSIA dopadla také velmi dobře.  Jen to potvrzuje fakt, že firemní zákazníci nemusejí na podporu dlouho čekat, ochotně dávají zpětnou vazbu a mají důvěru v komplexní nástroje a procesy HP v oblasti podpory.

„HP pokračuje ve své snaze o dosažení maximální kvality podpory pro své zákazníky z řad firem,“ uvedla Joanne Weigelová, ředitelka programů certifikace, TSIA. „Když zákazník vidí logo TSIA Excellence in Service Operations, může se spolehnout, že HP má lidi, procesy a technologie pro zajištění skutečně kvalitní podpory a servisu.“

Společnost HP úspěšně prošla auditem TSIA již druhý rok po sobě a pokaždé získala certifikaci Excellence in Service Operations pro celou svoji oblasti počítačů určených firemnímu i domácímu zákaznickému segmentu v regionech EMEA, Severní Amerika a Asie-Pacifik-Japonsko. Aktivity HP v oblasti servisu a podpory jsou důkazem toho, že společnost plní závazek, který dala svým zákazníkům na celém světě.

Více informací o certifikaci naleznete zde:

http://www.tsia.com/awards_and_certifications/odp/certified_companies.html

O asociaci TSIA

Asociace Technology Services Industry Association (TSIA) je přední asociací, která usiluje o rozvoj služeb technického servisu a podpory. Malým i velkým poskytovatelům technické podpory a servisu TSIA zajišťuje služby benchmarkingu vůči celosvětovému standardu, průzkumů, kontaktů, vzdělávání a renomované certifikační programy, pořádá a uděluje ceny. TSIA sbližuje společnosti působící na trhu technického servisu a podpory. TSIA zajišťuje stálou informovanost a kontakty předních hráčů na tomto trhu prostřednictvím široké škály programů a služeb, které nabízejí praktická řešení obchodních situací a výzev. Členy TSIA jsou přední technologické společnosti, inovativní malé a střední podniky působící na čtyřech hlavních trzích: firemní IT a telekomunikace, spotřebitelské technologie a nosiče, zdravotnictví a zdravotnické IT a průmyslová automatizace. Více informací o TSIA naleznete na webových stránkách asociace: www.tsia.com.

O společnosti HP

HP neustále vytváří nové příležitosti k tomu, aby technologie měly smysluplný přínos pro jednotlivce, firmy, státní správu a celou společnost. Portfolio největší technologické firmy světa zahrnuje tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Konvergencí cloudu a konektivity vytváří HP perfektně provázané, bezpečné a kontextově vysoce senzitivní prostředí pro dokonale propojený svět. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.

Tagged