Goldbach Czech Republic připravil pro inzerenty inzerci na Mobile.de

Praha, 2. února 2012 – Goldbach Czech Republic připravil pro inzerenty v České republice
možnost inzerce na http://www.mobile.de, předním německém trhu s novými i ojetými vozidly. (TZ)

Mobile.de působí na Internetu od roku 1996 a od roku 2004 nabízí i českou jazykovou verzi, čtyřicet procent jeho uživatelů pochází z evropských zemí jako je Polsko, Rumunsko, Česká republika, Francie, Rakousko, Dánsko a Nizozemí. Měsíčně ho využívá zhruba 260 tisíc uživatelů z České republiky a zhruba jedenáct milionů uživatelů celosvětově (podle
Google/doubleclick ad planner).

„Mobile.de zastupuje Goldbach exklusivně,“ říká Jakub Hulík, Head of Product and Partner
Management společnosti Goldbach Czech Republic. „Dlouhodobá spolupráce s Mobile.de
umožní českým firmám inzerovat na jednom z nejvýznamnějších obchodních tržišť
s automobily,“ dodává.

Marketingově je Mobile.de (vedle klasické internetové inzerce) ideálně využitelný pro kampaně na nové modely automobilů, produktovou komunikaci, lead generation i poprodejní marketing. V klasické internetové inzerci nabízí Mobile.de řadu formátů i možnost cílené inzerce, včetně cílení na jednotlivé země a další dílčí možnosti.

Mobile.de patří do rodiny serverů provozovaných největší světovou aukční síní eBay – viz
www.ebay.com či www.ebay.cz.

Profil Goldbach Czech Republic

Goldbach Czech Republic je základem další expanze Goldbach Group v České republice, zaměřené hlavně na elektronickou komunikaci. Společnost působí v řadě evropských zemí a nabízí kontinuální integraci online a offline médií.

Klientům v České republice Goldbach Czech Republic nabízí především možnosti marketingové a reklamní služby Goldbach Audience (dříve AdLINK). Goldbach Audience umožňuje cílenou výkonnostní inzerci s využitím specializovaných databází a prozatím byla nabízena ve Švýcarsku, Rakousku, Chorvatsku a Slovinsku.

Více informací o společnosti Goldbach Czech Republic najdete na www.goldbach.cz