Telefónica rozšiřuje nabídku datových tarifů, zavádí tarif Facebook

Telefónica rozšíří od 4. června svou nabídku datových tarifů pro mobilní telefony a představuje nový datový tarif Facebook. Za 75 korun měsíčně či 19 korun týdně pro předplacenkáře nabízí přístup k sociální síti Facebook prostřednictvím mobilního telefonu. „V České republice využívá Facebook více než 3,6 milionu lidí. Věříme, že zákazníci, kteří ještě nevyužívají data v mobilu, ocení možnost být prostřednictvím mobilu online na Facebooku kdykoliv a kdekoliv,“ říká Petr Matějovský, ředitel pro mobilní hlas a data společnosti Telefónica Czech Republic. (TZ)

Přehled datových tarifů :

tarif Facebook O2 Internet v mobilu Start O2 Internet v mobilu O2 Mobilní Internet Start O2 Mobilní Internet Standard O2 Mobilní Internet Pro
cena 75 Kč 150 Kč /
100 Kč*
300 Kč 300 Kč /
200 Kč**
500 Kč /
300 Kč**
750 Kč /
550 Kč**
FUP 150 MB 150 MB 500 MB 500 MB 2 GB 10 GB

*cena k tarifu O2 Pohoda nebo O2 [:kůl:]

**cena k Internetu na doma

Tarif Facebook umožňuje uživateli přístup k sociální síti Facebook. Uživatel může číst informace, prohlížet a nahrávat fotky nebo chatovat s přáteli. Kromě Facebooku umožňuje tento datový tarif přístup zdarma na O2 stránky a uživatelé přístrojů s operačním systémem Android získají bezplatně informace o počasí. Pokud si chce zákazník procházet jakékoli další internetové stránky, je třeba si aktivovat tarif Internet v mobilu Start či Internet v mobilu. Více o tarifech zde.

Facebook v mobilu lze snadno aktivovat zasláním SMS ve tvaru: FAC na číslo 999 111 nebo prostřednictvím infolinky. Datový limit ( FUP) činí 150 MB měsíčně (37,5 MB týdně). Po překročení FUPu se rychlost připojení zpomalí na 16 kbps. Využití FUP lze sledovat na portálu www.mojeo2.cz awww.o2pripojse.cz. Pro stažení aplikace Facebook je třeba využít jiný způsob připojení, např. WiFi.

Facebook je největší sociální sítí na světě. Počet jeho uživatelů činil na konci roku 2011 zhruba 845 milionů. Koncem letošního roku by se mohl přehoupnout přes hranici jedné miliardy. Více než polovina jeho uživatelů přistupuje k Facebooku přes mobilní zařízení. Služba vznikla v roce 2004 pro studenty vybraných amerických univerzit. Pro všechny zájemce starší 13 let byla zpřístupněna v září 2006.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje téměř 300 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.