Ústí nad Labem, 24. července 2012 – Vodafone se rozhodl podpořit své hlavní call centrum otevřením druhého centra v Ústí nad Labem. Nové špičkově vybavené kanceláře jsou provozovány firmou Xerox. V současné době zaměstnává ústecké call centrum okolo 50 pracovníků a tento počet by se měl zvýšit na 100 zaměstnanců do konce roku. Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu. (TZ)
“Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,” říká Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.
Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem je také posílení regionální rozmanitosti. Je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností.
“Operátoři v Ústí budou pracovat výhradně pro Vodafone a zaměří se na poskytování co nejlepší zákaznické podpory. Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky,” říká Pavel Zeithaml, SBU manager Xeroxu v Ústí nad Labem.
Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. Ve svých pauzách mají operátoři k dispozici speciální relaxační zónu.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz
XEROX je přední světová společnost působící v oblasti řízení obchodních procesů a správy dokumentů s ročním obratem 22,5 miliardy USD. Široké portfolio
technologií a služeb nabízí zákazníkům takovou míru podpory, díky které se mohou plně věnovat svému podnikání. Společnost Xerox dodává špičkové nástroje správy dokumentů a technologie pro produkční tisk, dále pak služby, software a originální spotřební materiál pro marketingovou a obchodní komunikaci i běžný kancelářský tisk. Prostřednictvím společnosti ACS, která je součástí firmy Xerox od února 2010, nabízí také široký outsourcing obchodních procesů a IT služeb, včetně zpracování dat, řízení lidských zdrojů, podpory procesů v oblasti financí a služeb nebo řízení vztahů se zákazníky, a to jak pro komerční firmy, tak i pro státní správu. 134 tisíc zaměstnanců společnosti Xerox pečuje o zákazníky ve více než 160 zemích světa. Více informací o společnosti Xerox naleznete na www.xerox.cz