Telefónica zjednodušuje a zpřehledňuje podobu svého měsíčního vyúčtování služeb

Jednodušší a přehlednější, a navíc stejná pro mobilní i fixní služby – taková bude nová podoba vyúčtování za služby O2, které začne společnost Telefónica Czech Republic posílat svým klientům od poloviny září 2012. „Měsíčně rozešleme na 2,5 milionu vyúčtování a věříme, že díky zpřehlednění a sjednocení zákazníci hned uvidí, jaké služby a jak čerpali. Přehlednější bude i souhrn využitých jednotek, a to jak těch neomezených, tak i těch placených,“ uvádí Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic. (TZ)

Nové vyúčtování bude stejné jako jeho elektronická podoba, kterou Telefónica začala upřednostňovat od července 2012 (viz tehdejší tisková zpráva). „Ať už tedy klient dostane tištěnou či elektronickou fakturu nebo se na ni podívá prostřednictvím webu mojeo2.cz či přes e-ucet.o2.cz, vždy uvidí stejně strukturované informace,“ doplňuje Jindřich Fremuth. „Velmi nás těší, že dnes už činí podíl elektronických vyúčtování čtvrtinu všech rozesílaných faktur a počet zákazníků využívajících tuto službu se od začátku roku zdvojnásobil.“ S elektronickým vyúčtováním získávají zákazníci řadu výhod, mimo jiné automatické zasílání přímo na email a do aplikace Moje O2, podrobný výpis hovorů zdarma, přehlednou historii svých plateb či možnost grafického srovnání a analýzy v aplikaci.

První strana nového vyúčtování v tištěné podobě obsahuje identifikační údaje, přehled plateb včetně daně a údaje pro platbu. Ve spodní straně stránky je pak složenka, pokud klient platí jiným způsobem, pak je tento prostor využit pro informace o nabízených službách, případně pro upozornění na nedoplatky z předchozích účetních období.

„Podobu nového vyúčtování vyzkoušela v rámci testovacího provozu vybraná skupina zákazníků již v průběhu léta a test dopadl velmi dobře. Proto nyní nové faktury můžeme začít rozesílat všem klientům,“dodává Jindřich Fremuth. Všichni klienti dostanou s prvním vyúčtováním v nové podobě také průvodní dopis a podrobný popis nového vyúčtování.

Vzor nového vyúčtování a průvodce vyúčtováním naleznete v příloze této tiskové zprávy. Další informace o novém vyúčtování najdete na www.o2.cz/vyuctovani.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.