Nová kampaň Vodafonu

Naše další, tentokrát více produktově zaměřená kampaň,  odstartuje 20. února v TV, tisku a na venkovních nosičích a potrvá do konce dubna. (TZ)

V kampani propagující benefity naší nové předplacené „Karty se vším všudy“ přinášíme čistý vizuální styl, který stojí na jednoduché grafice a využívá svěžích typografických prvků. Můžeme tedy prozradit, že tato kampaň se bude z naší dosavadní komunikace spíše vymykat. Speciálně pro novou produktovou řadu byl vytvořen maskot, který se objeví na obalech, a který reprezentuje bezstarostnost a nezávislost, jež  karta svým majitelům přináší.  Podoba maskota vychází z tvaru našeho loga a vytvořila ji agentura Team Red.

Kampaň vyzdvihuje především sadu odměn v podobě volání, SMS a internetu zdarma, které získá každý uživatel za dobití v hodnotě 300 Kč.

Kampaň pochází z dílny agentury McCann Digital a o její umístění v médiích se postará mediální agentura OMD.