Praha, 13. 3. 2013 – Electro World, přední prodejce elektroniky, získal od expertů z Brand Council Czech Superbrands cenu Superbrands pro rok 2013. Superbrands je nejuznávanějším celosvětově fungujícím programem hodnocení značek. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa včetně České republiky. (TZ)
„Velice si tohoto ocenění vážíme. Potvrzuje se nám fakt, že je naše strategie správná, proto v ní budeme pokračovat. I nadále budeme nabízet nejširší sortiment zboží za přiměřené ceny včetně kompletního portfolia služeb, investovat do prodejen a vzdělávat naše zaměstnance,“ říká Ján Gažovský, ředitel Electro Worldu v České republice a na Slovensku.
Czech Superbrands se snaží přispět k tomu, aby vítězné značky vynikly mezi ostatními a dál upevňovaly povědomí veřejnosti o jejich kvalitě a spolehlivosti. „Titul Superbrands je udělován nejlepším značkám na trhu. Tyto úspěšné značky jsou poté pozvány do programu Superbrands, který pomáhá posílit a upevnit jejich popularitu díky kolektivním kampaním, průzkumům a publikacím,“ říká Roman Sovják, ředitel programu Czech Superbrands.
Více informací o Superbrands naleznou zájemci na www.czechsuperbrands.com
O Electro Worldu
Electro World je jedním z největších evropských a lokálních řetězců zaměřených na prodej elektroniky a elektrospotřebičů. Na domácí trh vstoupil v roce 2002 a v současnosti je pod touto značkou otevřeno v Čechách a na Slovensku 24 prodejen. Electro World je od začátku vstupu na náš trh jedním z lídrů maloobchodu s elektrem a ročně v jeho obchodech nakupují milióny zákazníků.
Electro World patří do nadnárodní skupiny Dixons Retail, světově známé společnosti specializované na elektrické spotřebiče. Vedle značky Electro World patří do Dixons také tradiční prodejny jako PC World, Currys a Dixons.co.uk ve Velké Británii a Irsku, Elkjøp v severní Evropě, UniEuro v Itálii, Kotsovolos a Electro World v Řecku, Electro World v Turecku, PC City ve Francii a Itálii nebo internetový obchod Pixmania.com po celé Evropě. V současné době provozuje Dixons Retail ve 28 zemích více než 1.300 klasických či internetových obchodů a zaměstnává téměř 40.000 osob. V obchodech patřících do skupiny Dixons Retail každoročně nakupuje přes 100 miliónů zákazníků.