Jindřich Fremuth se stává novým ředitelem pro rezidentní zákazníky společnosti Telefónica

Ředitelem divize rezidentních zákazníků ve společnosti Telefónica Czech Republic se stal Jindřich Fremuth. Dosud působil ve firmě jako ředitel pro strategii obchodních kanálů a online. (TZ)

„Jindřich má vysoké nasazení, vynikající schopnosti a bohaté zkušenosti v oblasti prodeje a péče o zákazníky. Velmi oceňuji jeho pracovní výsledky z oblasti strategie obchodních kanálů a online aktivit. Díky těmto krokům se nám daří transformovat způsob, jakým naše společnost přistupuje ke svým zákazníkům. Věřím, že Jindřich je tím správným člověkem, který dokáže dále rozvíjet projekty zaměřené na stále se zdokonalující zákaznický servis a pomáhat tak ke zlepšení zkušenosti našich zákazníků z řad domácností a k posílení naší vedoucí pozice v oblasti prodeje,“ uvedl Luis Malvido, generální ředitel společnosti Telefónica Czech Republic.

Jindřich Fremuth nastoupil do společnosti Telefónica před více než třemi lety na pozici ředitele pro On-line kanály. Měl na starosti tvorbu a realizaci celofiremní on-line strategie, řízení on-line nástrojů a vytváření aplikací. V roce 2011 převzal navíc odpovědnost za strategii rezidentních distribučních kanálů, která hraje důležitou roli v rozvoji prodeje a péče o zákazníky. Před svým nástupem do společnosti Telefónica pracoval několik let v oblasti marketingu a prodeje nejdříve jako ředitel v Euro RSCG 4D, poté jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company.

Jindřich Fremuth nahradil Luise Martina, který nyní působí na pozici ředitele pro rezidentní segment Telefónica Kolumbia.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Jak první operátor v České Republice spustila LTE (Long Term Evolution), síť 4. generace mobilní komunikace, která umožňuje nejrychlejší mobilní internet současnosti. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje 312 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.