Společnost hybris jako první umožňuje obchodování prostřednictvím všech kanálů z jediné platformy

(Praha/Mnichov, 27. března 2013) – Společnost hybris, světově nejrychleji rostoucí dodavatel komerčních platforem, kterou přední analytické firmy považují za lídra v oboru, uvádí na trh nejnovější verzi svého produktu Commerce Suite – první komerční platformy, která B2B a B2C organizacím dává k dispozici řešení pro vícekanálové obchodování prostřednictvím jediného technologického celku. (TZ)

S rozšířenými možnostmi na podporu mezikanálových spotřebitelských a in-store obchodních nástrojů, které slouží k ovládání funkcí jako „nakupujte online, vyzvedněte si na prodejně“, mohou od nynějška obchodní společnosti navrhovat, vyvíjet a v praxi nasazovat pokročilá komerční řešení. Přitom rychleji a na větším počtu kanálů než dosud.

„Všichni – maloobchodní prodejci, značky i výrobci – se maximálně snaží vyhovět rostoucím nárokům dnešního spotřebitele. Obchodní společnosti potřebují systémy, které jim umožní rychlejší inovace. Díky řešení Commerce Suite společnosti hybris již zavádění vícekanálového obchodování u B2B a B2C firem nemusí být procesem na několik let“, uvádí generální ředitel společnosti hybris Ariel Luedi. Současně dodává: „Od nynějška si mohou společnosti zřídit platformu pro obchodování, která skutečně běží na všech kanálech, již během necelého půlroku.“

„Nikon je celosvětovým lídrem v oblasti technologií digitálního zobrazování, přesné optiky
a fotografování. Denně se dostáváme do styku s milióny zákazníků a tisíci prodejců. Commerce Suite od hybris umožňuje intuitivní prodej na úrovni B2B a B2C prostřednictvím jediného technologického celku na více než 35 trzích ve 30 jazykových mutacích a 14 různých měnách,“ vyjmenovává Laurent Christen, ředitel přímého prodeje společnosti Nikon Europe.

Klíčem k tomu, jak obchodní společnosti mohou propojit všechny kanály, jsou nové kapacity zpřístupněné nejnovější verzí programu hybris Commerce Suite, mezi něž patří například objednávkový systém hybris Order Management Services for OmniCommerce nebo nástroj pro místa prodeje hybris InStore Module. Díky řešení Commerce Suite nyní obchodní společnosti mohou:

  • snadno podporovat přechody zákazníků mezi kanály

Nástroj hybris Order Management Services (hybris OMS) pro platformu OmniCommerce rozšiřuje kapacity modulu správy objednávek a umožňuje firmám snadnou podporu veškerých procesů plnění, které probíhají ve vícekanálovém režimu. Tyto služby zajišťují komplexní pohled na zásoby v rámci celého podniku, funkci doplňování a alokace, která optimalizuje procesy plnění, a dále funkci vyzvedávání, balení a zasílání sloužící k podpoře provozních procesů na místě prodeje. Pro zákazníky je tím zabezpečen komfortní průběh vícekanálového nákupu, a zároveň tak společnosti omezují své provozní náklady.

  • propojovat digitální i fyzické lokace, údaje o produktech a náhled zásob

Nástroj hybris InStore Module rozšiřuje komfort pohybu uživatelů mezi kanály, přičemž kamenné obchody mohou díky němu těžit z výhod přístupu k produktovým údajům a podpory obchodních procesů, jež hybris nabízí. Při online nákupech mají zákazníci vysoká očekávání, pokud jde o některé komfortní aspekty, jako je snadnost vyhledávání produktů a dostupnost hodnotících skóre a recenzí. Uživatelské rozhraní v rámci hybris InStore je optimalizované pro tablety a maximalizuje možnosti provozovatelů míst prodeje nabízet různé formy obsluhy během online návštěvy místa prodeje a vytvářet pro zákazníky vskutku ohromující nákupní možnosti. Uživatelské rozhraní je vybaveno čtečkou QR kódů i bezkontaktní technologií NFC, zobrazuje stavy zásob v rámci celé organizace, stejně jako detailní informace o produktech, aby tak provozovatelé míst prodeje mohli zákazníkům ještě lépe pomáhat při výběru produktů.

  • vytvářet si vlastní uživatelské obchodní nástroje

hybris je první platforma, která organizacím umožňuje vytvářet si obchodní nástroje šité na míru specifickým potřebám. Ne všechny organizace definují stejně „role“, resp. náplň pracovních pozic svých zaměstnanců. Kromě toho inovativní organizace mnohdy tyto pracovní odpovědnosti v průběhu svého růstu a proměn pozměňují. Společnost hybris nově uvádí Next Generation Cockpit, rámec na bázi widgetové miniaplikace, který vývojářům umožňuje snadno vytvářet obchodní nástroje individualizované pro konkrétní „role“ v organizaci. Za pomoci takto na míru šitých obchodních nástrojů jsou organizace schopny efektivněji využívat uživatelskou zkušenost napříč různými kanály, a to z jediného místa, dosahovat vyšší návratnosti investic a optimalizovat obchodní procesy.

  • rychle vyvíjet a do provozu nasazovat mobilní komerční aplikace

Obchodní společnosti mají k dispozici nativní mobilní vývojářské SDK sady pro iOS i Android, a mohou tak prostřednictvím některé z aplikací budovat komplexní a plně integrované komfortní mobilní prostředí pro nákupy. Mobilní vývojářské SDK sady zahrnují prefabrikované konstrukční vzory pro storefront, které disponují např. skenováním QR kódů, bezkontaktním NFC načítáním tagů, správou klientů, mobilním vyhledavačem a předinstalovaným odbavením na pokladně. Mobilní vývojářské SDK sady doplňují stávající kapacity mobilního prohlížení optimalizované pro zařízení o plně funkční mobilní storefront, který již byl k dispozici
v systému hybris Commerce Accelerator.

  • využívat předpřipravené zásuvné moduly pro sociální média

Prostřednictvím sady jednoduše využitelných komponent pro zpracování webového obsahu mohou odběratelé hybris od nynějška stimulovat svůj odbyt publikováním obsahů v režimu Pin This/Like/Tweet, stejně jako se pustit do rozvíjení svých komunitních vazeb prostřednictvím Facebook Comments.

  • zkracovat dobu zavádění inovací

Všechny aktuální inovace jsou kompletně integrované s řešením hybris Commerce Accelerator, které obchodním společnostem na úrovni B2C a B2B umožňuje rychle zavádět do provozu komerční kapacity napříč všemi kanály – webovými, mobilními, přes call centra
a nyní i v místě prodeje. Za pomoci typizovaných a dále uzpůsobených storefrontů, integrování klíčových třetích stran, zabudované vícejazyčné a víceměnové podpory i nativně integrovaných tiskových kapacit mohou obchodní společnosti během pouhých šesti měsíců naplno rozběhnout komerční činnosti skutečně na všech kanálech a na celém světě.

„Společnost hybris jako jediná na trhu nabízí komerční platformu, která je navržena tak, aby vyhovovala potřebám dnešních zákazníků. Prostřednictvím jediného technologického celku a inovací nám hybris umožňuje integrovat veškeré naše kanály a pokračovat ve formování trhu způsoby, jež žádný jiný poskytovatel pro komerční sféru nezvládá,“ uvádí Franck Zayan, ředitel pro internet a e-commerce skupiny Galeries Lafayette. „S řešením hybris se skutečně cítíme připraveni zajistit bezpečnou budoucnost pro naší obchodní činnost.“

O společnosti hybris

Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů dotykových zařízení, kanálů nebo jiných elektronických zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný „OmniCommerce“, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na firmu. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví a navíc je možné ji upravovat a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické společnosti v oboru považují společnost hybris za „lídra“
a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici jak tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostigu, což umožňuje maximální flexibilitu vydavatelům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca-Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon a Toys’r’Us.

Společnost hybris působí v 15 zemích po celém světě. Společnost hybris je budoucností obchodu.

Více informací najdete na stránkách www.hybris.com.